Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 11:04

Bråk, tjaffs, diskussioner, irriterande, förargande, förbannande, ledsen, besviken, förbannad, arg, galen!


Jag är så trött på allt jävla tjaffs, rakt av! Hur fan orkar folk tjaffsa hela tiden? Vad faan är det för fel? Det är som att folk söker något att kunna börja tjaffsa om för att det är brist på annat att göra! En person står och tycker synd om sig själv, söker medlidande, tröst och kärlek medans den andra skriker, skiter it och bajsar totalt på dig.Det är svårt det där, vänner, kompisar. Ena stunden vet man vad man har, det finns där hela tiden och sen är det bara borta. Som att man blev helt lurat och allt försvann. Man ställer väl upp för vänner? Det tycker jag, vad faan det än gäller. Nej, detta kommer bli en bra dag det känner jag på mig. Nu blir det duschen :)

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 10:22

Jag sitter och mumsar i mig mina tunnbrödsmackor med leverpastej nu. Var riktigt hungrig faktiskt! Nu är bilderna inne på efterfesten.com och jag kan börja städa, plocka och greja! Är inte så mycket men ändå :)

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 09:42

Johan ringde precis, Ryd och Per ska inte med. Dom kunde inte men det blir nog bra ändå tror jag. Vi måste iallafall fixa en till person som vill köra gocart eftersom att man måste vara åtta och nu saknas en person så det ska vi fixa nu inom kort! Nu är bilderna på väg in på efterfesten.com och jag är vrålhungrig så jag ska ta och fixa frukost nu :)

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 09:19

Grattis på födelsedagen, älskling!
Tror att du kommer få en riktigt bra och trevlig dag, Jag älskar dig mitt hjärta! :)


Igår när mina och Johans föräldrar åkte hem var jag fixad och klar så jag cyklade över till Ellen en sväng och hälsade på henne, Ronja och Madelen. Gävle-killarna var där men jag hann inte vara där någon längre stund eftersom att jag skulle jobba så efter cirka en kvart hämtade Johan mig och skjutsade mig till Kåren! Väl där var det jättelång kö men inte alltför mycket folk där inne. Men det kom senare. Igår var det en riktigt jobbig kväll för mig, min handled värkte sate, folk var riktigt fulla så dom gick in i både mig och kameran, en person taffsade på mitt ass men jag hann aldrig se vem och sen var det sånna påträngande personer. Riktigt jobbig kväll. Jag var tvungen att åka därifrån med ett-bussen alltså. Min handled pallade verkligen inte mer! Vilket känns sämst men jag kunde inte göra så mycket åt det!


Hur som helst tog jag bussen upp på stan, mötte upp Evelina och vi satte oss och pratade lite. Vi har inte träffats på riktigt länge så vi pratade ett tag och bestämde att vi ska ses på Måndag! Nu är det iallafall en ny dag, Johans födelsedag dessutom och jag räknar dagarna tills vi åker till England! Det som händer nu är: lägga in bilderna på efterfesten.com, plocka undan lite och bädda sängen samt diska och sen ska jag slänga i mig frukost och sen gör mig iordning. Vid halv ett kommer Johan och då ska vi åka iväg till Gocarten. Vet inte exakt vilka det blir som ska med men jag tror att det blir Tobbe, Calle, Rutan, Per, Jonas, Makke, Ricke, Ryd. Nu har jag säkerligen glömt någon men det visar sig sen. Jag ska iallafall inte köra eftersom att min handled fortfarande inte är helt bra menjag ska fota lite tänkte jag :) Nej, nu är det bäst att jag sätter igång och hoppas verkligen att det går bättre med jobbet ikväll! /Kramar, L!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 21:22

Sitter här nyduschad och väntar på att min hårtork ska svalna så jag får på den igen. Johans och mina föräldrar är här och firar Johan. Har varit en trevlig kväll med en massa fika, gott vin, Johan har fått lite presenter och sen har det varit en massa snack om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt med andra ord. Nu ska jag sätta i löshåret, fixa mig och dra till Ellen en sväng och chilla. Sen blir det jobb! Ska bli roligt idag! :) Nu måste jag röra mig :) Ha en strålande Fredagkväll nu! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 17:41

Nu har jag dammat det sista i vardagsrummet och dammsugit med så nu är jag äntligen helt klar! Ska sätta mig framför tv:n ett tag nu tills dom kommer hit! Ta det lugnt och varva ner en stund :) Ser fram emot kvällen. Tror att det blir riktigt mycket folk faktiskt :) /L!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 17:21

Johan, mitt älskade hjärta och min underbara pojkvän!

I morgon fyller du 20 år och det ska vi fira hela helgen!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och längtar tills vi om en vecka är i England!

Pussar i massor, din Lisa!

[v]

Ego
Av Lisa Ullström - 26 september 2008 16:45

Tänker skriva det här inlägget snabbt som faan så det kan hända att det blir slarvigt! Hur som helst så började jag dagen med prov och det gick inge vidare men man får chans till omprov så det är lika bra att sätta igång och plugga direkt ifall att jag nu får Ig på det. Efter Natukunskap B var det Naturkunskap A och hela lektionen höll vi på att fiska äckliga djur i dammarna vid skolan, gick in för att kolla i böcker vad det var för sorter och skit. Den lektionen höll på jättelänge så när vi väl fick sluta var det gryyymt skönt! När jag slutade åkte jag och Jonna upp på stan, träffade Josefine och Johan en sväng. Gick runt och kollade lite, jag köpte present till Johan och sen när Jonna gick hemåt, sprang jag ner till Ica för att handla fikabröd tills ikväll! Gick sedan hem från stan eftersom att jag inte pallade vänta på bussen! Nu är jag hemma, städar och plockar lite, ska så fort jag har städat sätta igång med fikat och allt! Vid sextiden kommer min familj hit och Johans familj kanske kommer över senare! Det hoppas jag på iallafall! Nu är jag riktigt stressad så jag måste kila! Kram på er!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards