Alla inlägg den 3 september 2008

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 22:53

 Jag har så jävla mycket tankar:

 Tänkte precis på en sak och nu när jag tänkte skriva ner den så började jag tänka på någonting annat. Det är massa skit som t.ex sluta tjata, kom på något eget, sköt dig själv, ordna upp dina problem, hoppa på eller hoppa av, ja eller nej liksom vad är det för fel? Jag vet vad felet är för jag är likadan själv: ska jag göra det eller ska jag inte, hmm, jag vet inte, kanske bla bla bla. Vad faan, antingen eller hur svårt kan det vara. Som nu t.ex här sitter jag helt i onödan igentligen framför datan när jag borde göra min matteläxa som jag får göra i morgon istället. Och ännu värre, vad faan gör jag uppe nu? Jag har skola tidigt i morgon och bara för att jag är trött 24 7 så försover jag mig, är på dåligt humör, kan inte koncentrera mig och så vidare. Nej, nu är det skärpning!


God natt!

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 22:36

Dagens fika: Det blev en Päron Mer med Madelen som drack cola på Kompassen. Var mycket, mycket mysigt och trevligt! :)

Dagens onyttiga: Chips.
Dagens film: Arkiv X och det var faktiskt inga fel alls på den! :)

Dagens planering: Planerar självklart helgen och ingenting annat förutom att jag ska jobba i morgon, Torsdag. Dock har jag inte kommit så lång förutom att jag ska på födelsedagsfest på Lördag och sen på kvällen ska jag iväg och jobba!

Dagens mat: Potatisgratäng och grillkorv + vitlöksdipp.

Dagens outfit: Svarta mysbrallor, gröns baggy linne med tryck och en vit adidaströja med gröna sträck.

Dagens humör: Så jävla lättretlig idag, tror att jag kommer få min mens snart och det stör mig. Som fan! Jag blir förbannad för allt och nu har min pojkvän slutat prata med mig för att sova istället?

Dagens goda: Festis, apelsin!

Dagens sjuka samtalsämne: "Min nya klass" som jag för övrigt knappt ens lärt känna än satt på dagens lektion och snackade om bajs, vem som hade bajsat i skolan och vem som inte hade gjort det. Jag vet inte riktigt vad meningen med det hela var men det pratades.

Dagens överraskning: Jag hittade ett shotglas i min kameraväska idag?

Dagens duktiga: Jag har diskat! Igen! Bara lite smågrejer kvar nu och det kan jag absolut ta i morgon!

Dagens grymma: Twitch i So You Think You Can Dance!!!

Dagens god natt: Sov gott!

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 22:06

Precis kollat på film och innan det kollade vi på tv och åt lite käk. Just nu har Johan deckat i soffan och jag sitter här och ska snart sova. Torsdag i morgon, snart helg och den kommer nog bli bra. Jobbar på Lördag iallafall på kvällen och på dagen har min kusin födelsedagsfest hemma hos sig för sin flickvän så det blir nog bra. Får se vad som händer på Fredag och Söndag. Ska försöka jobba i morgon så jag kan vara ledig på Söndag :) Jobbig skoldag i morgon. Börjar åtta och slutar tre. Har tre lektioner, det betyder många och långa fucking håltimmar! Bita i det sura äpplet, vad ska man göra? God natt!

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 18:17

Hallå! Nu har jag grejat med min flickr.com-sida så den är helt nyuppdaterad från grund och botten tills där den är nu så kolla den :) Nu ska jag ta en dusch och sen blir det film, mat och bara lugnt. Jag är trött. /L! :)

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 17:02

 

Försov mig som sagt imorse! Tog iallafall efter frukosten och allt bussen till skolan och hade en kort lektionn i svenska. Efter att jag slutat plockade Madelen upp mig och vi åkte upp på stan och fikade på Cafet uppe i Kompassen. Satt och pratade en massa och sen åkte vi hem till mig. Satt och mös med lite chips framför tv:n. Madelen åkte hem för en stund sen och jag sitter och grejar med bilder till min flickr.com-sida! Blir nog bra :) Ikväll blir det väldigt lugnt för jag är skapligt trött faktiskt! /L!

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 11:50

http://flickr.com/photos/56065726@N00/   - Mer av mina bilder!

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 11:06

Jag stod på min lilla balkong och pratade i telefon med Madelen. När jag öppnade balkongdörren stod johan på knä där inne, fyfan vad rädd jag blev. Skrek som fan, haha! Nu har vi myst i typ tio minuter, hans rast är ju så kort så nu var han tvungen att åka igen! Jag ska kolla när min buss går, slänga på mig kläder och dra till skolan! Madelen ska plocka upp mig 13:10 utanför skolan! :)

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 10:36

Vardagsrummet :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards