Alla inlägg den 24 september 2008

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 21:00

Det är Onsdag idag. Värdelös Onsdag, var nyss så jag kände att den här dagen är guld men nu känns det inte lika roligt längre. Jag är trött, börjar skolan tidigt och har Matteläxa till i morgon. Men helt ärligt så tänker jag skita i att göra den ikväll! Jag tar tag i den i morgon på min håltimma istället, vilket inte gör någonting. I morgon ser schemat ut såhär:

08.15-09.30 Spanska Steg 3!

10.45-11.35 Svenska B!

12.45-13.40 Matematik A!

14.10-15.10 Svenska B!


Nej, klockan är nio och jag ska faktiskt sova. Känns sämst men jag tror faktiskt att det är rätt smart att gå och lägga mig nu. Har en riktigt jobbig skoldag med håltimmar hipp som happ och sen på kvällen ska jag jobba också så det är lika bra att sova! Behöver sömn! God natt!

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 20:21

Den här dagen har varit guld. Startade kallt som faan men ju längre tiden gick ju finare väder blev det så efter att jag plockat, städat och grejer åkte jag och Johan iväg för att fotografera lite. Vi ville ha en solnedgång till vattnet så vi åkte mot Sånnaboda där vi vet att det är fint! Sjukaste jag varit med om händer där! En räv kommer mot oss och stannar upp men sen springer den mot oss och bara förbi, heeelt sjukt nära var den! Fick någon bild i all hast men det gick så fort att det inte blev någon bra! Tog en massa söta bilder där nere också! Nu ska jag kolla om någon blev bra och snart kommer det upp! Lägger in dom på datan nu, så kolla snart :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 16:26

Hallå på er! Jag och Johan har lagat mat (eller jag lagade mat och han värmde på) men det blev bra ändå! Efter maten diskade jag upp, kollade på Desperate housewives och la in alla expressen bilderna så nu är det klart. Nu har jag lagt in en massa mer bilder nedan som jag hoppas att ni gillar! Några av er kanske till och med finns med på bild :P Nu ska jag ta och städa upp här eftersom att det inte händer någonting annat ändå :) Får se vad som händer senare!


Gårdagen var grymt trevlig. På grund av det som Johan kallar min 20-årsrkis så kom vi för sent till Katarina och Henrik igår. Jag bytte om och greja precis som vanligt, som jag alltid gör eftersom att jag aldrig blir nöjd. Vi kom inte dit tjugo minuter för sent utan över en timma sent men det gjorde ingenting! Iallafall så satte vi oss och pratade, fikade, William somnade på golvet, framför tv:n, under bordet så Henrik bar honom in till sängen och Rebecka gick själv och la sig! Vi satt där ett bra tag och pratade en massa, bestämde att vi skulle ses snart och att jag och Katarina ska dra ut någon dag och dricka några drinkar! På jobbet gick det också bra men jag var trött så det gick fort! Blev tyvärr inga bilder från igår men det kommer en annan dag :)

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 13:56

Johan skjutsade mig tillbaka till skolan 12:20 då lektionen började. Den varade bara i femtio minuter och när jag slutade stod han utanför med bilen och väntade :) För go är han! Vi åkte iallafall hemåt, jag gjorde vitlöksdipp, nu ska jag lägga in bilderna på expressen.se och sen fixa lite käk! Det får bli pasta och grillkorv idag, enkelt men gott helt enkelt! Efter mat och disk ska jag städa och greja med garderober och sånt :) För övrigt så diskade jag det feta berget med disk på min håltimma! Känns jävligt bra måste jag säga! Nej, nu måste bilderna in så ha det bra så länge! Kan hända att det tas lite bilder idag. Vädret är ju guld! :)

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 11:04

Fredag:

Skola!

Hem från skolan, dammsuga, plocka rätt!
Mamma, pappa och Vigdis kommer hit för att fira Johan!

Jobba på Kåren på kvällen för efterfesten.com!


Lördag:

Johan fyller 20 år!

Jobbar fram tills att dom ska köra Gocart!
Johan med vänner ska köra Gocart (jag kan inte p.g.a handlederna)

Blir kanske även bowling på kvällen (det visar sig)

Jag jobbar för orebroguiden.se på kvällen och Johan och alla kanske ska ut!


Söndag:

Troligtvis ledig från jobb då eftersom att jag tänkte jobba på Torsdag istället!

På dagen någon gång kanske vi ska till Johans föräldrar och fira honom med hans släkt :)

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 11:00

Hej på er! Naturkunskap halv nio till halv tio imorse. Vi var ute på lektionen och kollade på ekosystem. Sämst, tråkigt och ointressant! Åkte hem när lektionen slutade och Johan låg och sov så jag la mig och kramade om honom, väckte honom och nu sitter vi och äter lite glass. Om en timme ska han skjutsa mig till skolan, jag ska ha lektion i femtio minuter och sen blir det hem, plocka, städa och greja för på Fredag kommer min familj hit för att fira Johan och då måste det se ganska bra ut iallafall! Tror på att detta kommer att bli en bra helg! :)

Av Lisa Ullström - 24 september 2008 07:28

Sämst uppdatering igår men jag ska berätta om gårdagskvällen senare! Måste slänga i mig frukost nu och sen dra till skolan. Jag har inte varit så här trött på jävligt länge :( Jobbigt!!!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards