Alla inlägg den 13 september 2008

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 20:17

Mycket nöjd med denna!

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 19:59

Riktigt chill dag, inte gjort någonting vettigt förutom lite Naturkunskap. Klockan är rätt mycket nu så Johan ska ner och styra upp en pizza och så ska vi äta! Direkt efter maten blir det duscha, fixa och sen dra till jobbet! Ett glas vin på den också I guess! Nej, nu ska jag köra ut Johan så han kan springa ner och fixa pizza! /L!

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 18:37

Idag har jag chillat med Madelen, Ronja, Ellen och Jonna! Vi kollade lite youtube-klipp, fixade bilder och chillade! Var en trevlig och lugn dag! Nu är Johan hemma, jag har pluggat lite naturkunskap och snart ska vi slå på en film och äta! Senare ska jag fixa mig och jobba! Ikväll jobbar jag på Satin och Björnstugan! Kommer nog bli en trevlig kväll tror jag :)


Dgens köpt hem: Ingenting alls men det blir nog en pizza senare!
Dagens väder: Startade med sol men till lika stor besvikelse som alltid så blev det molnigt, kallt och riktigt höstigt!
Dagens gårdagskväll: Jobb och mina tjejer var där :)
Dagens samtal: Samtalat med mamma som vanligt och dessutom Johan och Madelen!
Dagens jag: Trött (kan vara för att Johan kom hem på sin rast och väckte mig)
Dagens ska göra nu: Pizza, film och sen fixa mig och dra till jobbet!
Dagens kväll: Jobba, jobba, jobba!

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 17:11

Säger samma sak här som i rubriken! Here it comes:

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 11:42

Här får ni se en till bild från igår! Blev en massa fina och färgglada bilder :)

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 11:09

God morgon! Nu har jag precis gått upp och det är Johans fel att jag är vaken så här tidigt! Han kom hem på sin rast och väckte mig och ville kramas lite! Gulligt var det som fan men jag är trött, haha! Piggnar nog till snart tror jag! Nu ska jag nog ta och äta lite frukost, plocka rätt på massa grejer och sen vänta på att mina vänner ska dyka upp :) Hade ni en bra kväll igår då? /L!

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 02:25

Dagens färg: Det blev alla möjliga: Grått, rosa, grönt, blått o.s.v
Dagens nya: Klänningen/toppen jag köpte idag är ny!
Dagens väder: Vaknade av att det var sol men hela dagen var kall som fan!
Dagens kvällsplan: Jobba!
Dagens jag: Relativt pigg!

Dagens önskan: Att jag kunde festat med tjejerna!
Dagens tidning: Veckans NU!
Dagens köp: Det var ju klänningen/toppen och sen en fanta, haha!
Dagens miss: Inga strumpbyxor hade jag på mig och ingen jacka!

Dagens mat: Kebabtallrik med mild sås! Mm, mm, mm!

Dagens roliga: Madelen, Ronja och Ellen på Kåren! Perfecto!

Dagens planer: Träffa tjejerna i morgon, förhoppningsvis styra upp oss lite chill och fota och sen på kvällen blir det jobba! På Söndag är jag ledig, så jävla skönt och då kanske vi ska iväg till Arboga!

Dagens disapoiontment: Största nederlaget på länge: den veckan vi hade tänkt åka iväg till England passade inte och jag vet inte när vi kan åka eftersom att jag helst verkligen inte ska ta ledigt från skolan nu när jag har min chans på allvar! Men vi har ett hopp och det är att det blir någon temavecka för då missar jag iallafall inga schemalagda kurser och det är viktigast!

Dagens alkohol: Drack ett glas vin!

Dagens outfit: Det blev vita sneakers, bara ben, sportbehå och klänningen/toppen jag köpte men borde kanske kalla det en oversize t-shirt?

Dagens fråga: Vad vill ni se mer av här i bloggen?

Dagens god natt: Nu får ni ta och sova så gott inatt och jag vill passa på att säga att jag är så glad att jag inte festar längre! Snart börjar jag mitt nya liv på allvar! Har börjar plugga varje dag efter skolan, lägger mig tidigare på nätterna, jobbar varje helg och två vardagar i veckan och sist men inte minst så SKA jag börja träna mycket snart! Lets go!

Av Lisa Ullström - 13 september 2008 02:02

Nu är jag hemma, jobbade på Kåren idag! Inna Johan skjutsade dit mig så plockade vi upp Ellen, Madelen och Ronja hemma hos Ellen! I bilen var dom dyngpackade och härjade som fan (vissa har det bra) haha! Väl framme så var skön sjukt, jävla fet men tjejerna lyckades komma in ungefär i mitten av dom så dom kom inte rätt snart ändå! Det rullade på bra idag med jobbet och det var riktigt trevligt. När jag var klar följde jag Leo till Tybble och där plockade Johan upp mig. Nu är jag hemma och håller på att lägga in dagens bilder på efterfesten.com! När jag är klar ska jag sova på en gång och i morgon ska jag träffa tjejerna! Ska bli trevligt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards