Alla inlägg den 28 september 2008

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 21:02

En konvesation jag hörde idag:


- Är du rädd att jag ska såra dig? (Hon)

- Nej... Det är nog mer tvärtom att jag är rätt för att jag inte ska vara det du förväntar dig. (Han)


Tyckte att det var rätt bra sagt för så kan det ju vara ibland.


Har hur som helst legat i soffan framför tv:n den senaste timmen och kollat på "Ensam mamma söker". Tycker att det är jävligt bra faktiskt, haha! Nu tänkte jag uppdatera bildmappen "Memorielane". Enjoy!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 19:39

I kategorin jag skapat som heter "Memorielane" ligger det ett inlägg med endast minnesbilder från fina stunder. Det inlägger kommer jag att uppdatera då och då så missa inte att kika in det! Ska lägga in mer bilder och text i det inlägger just nu! :) Check it out! Kram!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 19:10

Inte ett skit på Tv just nu, pallar inte titta på Singing bee. Låter förjävligt när folk ska "sjunga" men men snart är det Coyote Ugly och sen Ensam mamma söker. Vet inte vilka tiden men jag är nöjd så länge det finns nåt att se på! Jag är trött, Johan ligger i sängen och vilar! Men vill inte vila nu för då kommer jag inte kunna sova i natt!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 18:34

 

En mycket fin och söt bild på Maja och Johan på balkongen. Så himla fin dag!

Maja i mina rosa solglasögon. Hon fick mig att skratta så mycket att jag höll på att wet my pants, haha! Underbar människa lilla Maja!

Pappa Tor-Björn och Maja när dem skulle gå hemåt. Älskar bilden!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 18:17

Johans syster med familj kom hit med kinamat som vi åt, pratade, umgicks, Johan fick presenter och vi hade det bara allmänt riktigt jävla bra! Maja börjar bli så stor och förstår så himla mycket mer nu än hon gjorde förut! Roligt att se den lilla madam utvecklas! Efter maten så tog vi det lugnt ett tag för att smälta maten. Var helt, jävla proppmätt. Killarna spelade Guitarr hero och grejade med dataspel medans jag, Sari och Maja kollade på bilder, klädde Maja i en massa smycken och det tyckte hon självklart var riktigt roligt. Hon fick ett sött litet rosa halsband med sig hem :) När vi smält maten och orkade fika blev det tårta och fikabröd! Vi har haft en riktigt bra dag, mysig, lugn och skön. Exakt vad man vill ha efter en lång helg. Dessutom är jag ledig så nu känner jag mig helt avslappnad och seg. Skönt är det! Jag ska lägga in bilderna på datan nu så det dyker troligtvis upp någon/några här om ett tag :) Check it out! :) /L!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 13:36

Johans syster ringde precis och dom undrade om vi ville ha Pizza eller Kinamat till frukost och vi sa självklart kinamat! Så jävla gott! För min del blir det Kyckling Curry! Till efterrätt hoppas jag att dom orkar äta tårta! Mm, mm, mm! :) I morgon ska jag hänga med min vän Evelina, vi ska fota och då får ni se bilder (förhoppningsvis) och på Onsdag ska jag hänga med Caroline! Nu ska jag röra mig, dom kommer snart :)

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 13:16

Nu kan man faktiskt säga god morgon för nu har jag duschat, fixat mig lite och fått vakna till liv igen! Jag och Johan har plockat lite och grejat. Nu fixar vi bilder till hans syster som kommer med sin familj snart och då ska vi äta prinsesstårta som vi köpte igår :) Den här dagen ska vara lugn, svulla ska vi också göra haha!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 12:05

 

En bild från igår på mig och världens snällaste kille: Mario!

Ego

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards