Alla inlägg den 12 september 2008

Av Lisa Ullström - 12 september 2008 17:33

Tjenna! Precis varit nere med en klänning till min baby Ronja som hon ska ha ikväll på Kåren! Vi pratade ett bra tag om allt mellan himmel och gjord som t.ex skolan (eftersom att hon har börjat plugga på universitetet och eftersom att jag går ett extra år på gymnaiet) Nej, hörni nu hinner jag inte skriva mer ska hinna plugga ett tag innan Johan kommer hem! :) Måste ju få någonting vettigt gjort idag :) /L!

Av Lisa Ullström - 12 september 2008 15:52

Detta är klänningen/toppen eller vad man ska kalla det som jag köpte idag! Jag är jättenöjd men tycker att den är snyggare i verkligenheten :)

Av Lisa Ullström - 12 september 2008 13:13

Hallå! Varit i skolan, trodde att lektionen skulle pågå i en timme och 45 minuter men den var bara en timma så det var riktigt skönt. Käkade lunch med Jonna och sen drog vi upp på stan där jag hittade exakt vad jag sökte! Kan visa bild på det senare! Nu är vi hemma hos mig, Jonna har tagit lite adidaskläder och nu käkar vi glass och chips! Slänger upp två bilder som vi tog på vägen hem! :) /L!

Ego
Av Lisa Ullström - 12 september 2008 09:22

Nu drar jag till skolan gott folk., slänger upp en bild på Ida :) /L!

Av Lisa Ullström - 12 september 2008 08:44

God morgon! Och det är faktiskt en riktigt god morgon idag! Vädret! Solen skiner! Jag känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra dag faktiskt! Helt jävla underbart! Jag ska ta bussen till skolan och 40 minuter så jag måste skynda mig lite, har precis gått upp men idag blir det säkert lite kort tagna i skolan! Hoppas, hoppas! Vi hörs senare :) Kram, kram L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards