Alla inlägg den 7 september 2008

Av Lisa Ullström - 7 september 2008 19:00

Mina föräldrar, jag och Johan hade precis en diskussion vid matbordet. Om sex, allts det är ju något fel. Fy fan, maten var i alla fall god och vi ska väl snart röra oss hemåt. Pallar inte sitta här hela kvällen! Vi hörs sen! L

Av Lisa Ullström - 7 september 2008 18:31

Nu är jag och Johan ute hos mamma, pappa och Vigdis. Vi ska när som helst äta och jag ska snart skicka sms så jag kan lägga upp mer bilder här på bloggen :) Får låna mammas mobil eftersom att jag är pank. Det är riktigt lowlife nu. Måste käka! /L!

Av Lisa Ullström - 7 september 2008 17:01

Johan och jag har pluggat Matematik A ett tag. Han hjälpte mig, allt gick bra förutom en liten stund då jag fick damp, började gråta och sen skratta! Men sånt är livet, tror att jag har pms. Snart ska vi åkte till mina föräldrar och äta! /L!

Av Lisa Ullström - 7 september 2008 14:58

Jag vet att alla människor är olika men personligen när jag jobbar så tar jag aldrig kort på någon utan att fråga först! Jag tycker att man har rätt till att bestämma om man vill vara med eller inte. Hur som helst så var det två killar ute igår när jag jobbade och dem tog kort på det ena och det andra och även mig varje gång vi gick förbi varandra så jag fick dölja mitt ansikte med mina händer och vända mig om. Det kändes bara jävligt obehgligt att någon ska knäppa kort på mig hela tiden, speciellt utan att fråga och till slut blev jag förbannad och sa till den ena killen som sa till mig att han inte hade något med saken att göra och att jag skulle ta det med hans kompis (han hade ju själv stått och tagit kort på andra och ville tydligen leka oskyldig) Iallafall så sa jag till killen att jag inte kunde prata med hans kompis eftersom att han stod bakom mig och bara väntade på att knäppa bilder på mig. Så jag fick helt enkelt låta det vara. Killen tog till och med kort när jag stod och pratade med den andra killen. Alltså vad är det för fel på folk. Vart faan tog respekten vägen? Det är inte för mycket begärt att fråga och om personer inte vill vara med så gå vidare då! Vad faan är det för fel?

Av Lisa Ullström - 7 september 2008 13:24

Detta är en relativt gammal bild men jag älskar den!

http://flickr.com/photos/56065726@N00/ - Där finns en massa mer härliga bilder!
Av Lisa Ullström - 7 september 2008 12:59

Här kommer en bild från igår på Bella (Johan har tagit den)

Av Lisa Ullström - 7 september 2008 12:41

Det är allt annat förutom en god morgon idag. Jag har världens smärta i ryggen, kroppen, magen, känns som att jag har feber, kallsvettas och hela skiten. Jag kan fan aldrig hålla mig frisk :( Enda som händer idag är att jag och Johan ska ut till mamma och pappa och äta senare och sen på kvällen ska jag jobba. Blir ingen utgång idag kan jag säga på en gång!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards