Alla inlägg den 9 september 2008

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 20:42

Sitter med Emma och kollar på bilder! Våra nördar till pojkvän drog iväg med MIN KAMERA för att fota VILDSVIN (?) Iallafall så skulle jag varit inne i duschen för fyrtio minuter sen men jag får ta det nu! Brottom, brottom! Cyaaa!

Gran Canaria 2006!
Av Lisa Ullström - 9 september 2008 18:02

Här har ni bild på Tobbe och Emma. Johan är också med på dom :) /L!

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 17:52

Nu är lägenheten underbar och maten är snart klar. Snart kommer också Tobbe och Emma över och då blir det nog chill framför tv:n och umgås! Ska se om jag har någon bild på dom två så ni får se hur dem ser ut :) Kramar, L!

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 16:44

Resultat av dagens städning (Bilderna är inte tagna idag men så ser det ut)

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 16:36

Jag och Johan städar, fast just nu är han nere i garaget med Tobbe och byter ett däck på bilen. Vi har iallafall dragit rätt och tejpat rätt alla kablar nu så det ser bra ut. Förut var det kablar på golvet i hela rummet typ så nu är det fint! Vi har dammsugit, skakat mattor, ställt rätt möbler och gjort fint! Fast än så länge har vi bara gjort det i vardagsrummet så nu ska jag ta tag i sovrum, kök, badrum och sen sist disken! Ska bli så jävla skönt att duscha sen kan jag lova! Känner mig som en fucking dammråtta! Ikväll blir det jobba på Satin och kanske även festa lite efteråt, man vet aldrig vad som händer. Är iallafall väldigt sugen på ett glas vitt! /L!

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 14:52

Jag bloggade ju om Jennie här om dagen och jag trodde att hon drog i Norge i Lördags men hon var bara där över dagen med en massa packning och sånt och flyttar dit nu på Lördag som kommer! Idag ringde hon mig och vi ska ses senare, hon ska även ut på Satin ikväll. Guld! Här kommer en bild på Jennie från balen :)

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 14:41

Nu är jag hemma från skolan idag! Hade Spanska och naturkunskap! Båda lektionerna gick riktigt bra och i Natur har vi en ny lärare så jag tror att det kommer flyta på bättre nu och att jag har en ärlig chans att få godkännt! Just nu håller Johan och jag på i lägenheten med våra nya högtalare som Johan fick av sin kompis Calle. Efter vi är klara med detta, har fixat fint alla kablar och shit ska vi diska, städa, dammsuga och göra lite fint för Johans vänner kommer över sen och det är alltid skönast att ha städat och fräscht! Här dyker det upp en bild på Evelina och hon fick rött hår, haha! Niice!

Av Lisa Ullström - 9 september 2008 11:08

Hittade den här härliga vinterbilden som är från Januari i år när jag och Zana var i Stockholm! Älskar hennes fina leende/skratt och här får ni se det! Med på bilden har hon Stefan och Johan! Nu ska jag snart röra mig tillbaka mot skolan!


På schemat idag: Naturkunskap B och Spanska steg 3!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards