Alla inlägg den 5 september 2008

Av Lisa Ullström - 5 september 2008 21:05

Hej på er! Mamma, Vigdis och Pappa kom förbi mig och Johan (vi hade städat jättefint i hela lägenheten). Dom hade med sig kinamat så vi åt och pratade och hade det riktigt mysigt tillsammans! När dom åkte hemåt så åkte dom förbi Kåren och kollade om det var öppet och det var det! Jättelång kö och massa folk tydligendetta blir nog en bra kväll! Nu måste jag in i duschen så jag kommer iväg någon gång! Idag är jag faktiskt taggad! Vi kanske ses ikväll :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 5 september 2008 18:38

 

Johan ligger i sängen och sover, jag är trött som fan men måste ändå ta tag i mitt liv och fixa käk. Ska ju duscha och fixa mig om knappt en timma! Idag lär det väl bli kycklingfile eller något!


- Fredag: Jobba Kåren, 120-150 Bilder (Efterfesten.com)

- Lördag: Jobba Satin och Björnstugan, 24 bilder per ställe (Orebroguiden.se)

- Söndag: Jobba Björnstugan, 10 bilder (Expressen.se)


Jag tror att jag kommer vara helt jävla död på Söndag/måndag. Men som tur är har jag bara en lektion på Måndag och den pågår mellan klockan 13-14:00.

Bild från Kåren, där jag ska jobba ikväll :) !
Av Lisa Ullström - 5 september 2008 18:02

 

Dagens tråkiga: Börjar bli sjuk.

Dagens jobbiga: Trodde att bussen gick kvart över, fick vänta i 20 minuter.

Dagens bild: Faktiskt inte tagit någon än men ska ju jobba ikväll.

Dagens powernap: Sov två timmar efter att jag kommit hem från skolan och kollat på Desperate Houswives.

Dagens planering: Blir troligtvis England om en eller ett par månader!

Dagens sämsta: No money on my phone.

Dagens bra gjort: Jag köpte ett sjuämneshäfte och that was about time.

Av Lisa Ullström - 5 september 2008 17:46

Nu har jag legat och sovit i två timmar. Skönt som faan var det men jag känner mig verkligen inte bättre! Kommer nog verkligen bli sjuk :( Så jävla sämst är det! :( Nu blir det hur som helst lugnt och sen laga mat. Vid åtta ska jag duscha, göra mig iordning och dra till jobbet. Jobbar hela helgen nu!

Av Lisa Ullström - 5 september 2008 11:34

Jag tror att jag börjar bli sjuk så jävla sämst! Ska ju jobba hela helgen och sen födelsedagskalas i morgon också! Får försöka vila och ta det lugnt så att det inte blir värre. I morgon ska jag iallafall luncha på förmiddagen med Ronja och Ellen. Ska bli mysigt och trevligt :)

Av Lisa Ullström - 5 september 2008 11:24

Sitter i skolan, sämst! Med Jonna också, ännu värre! Hon följer efter mig överallt faan men vad ska man göra haha! Nej, jag driver! Iallafall har jag min sista lektion om tjugo minuter och sen ska jag upp på stan en sväng! Gotta go, hoe! Bye!

Av Lisa Ullström - 5 september 2008 08:18

Gick och la mig tidigt igår, jag orkade verkligen inte jobba. Var för trött för det! Men jag kör på Söndag. Kommer ändå jobba hela helgen så det skadar ju inte. Hur som helst så ska jag hopa in i duschen nu och sen dra till skolan. Hatar Fredagarna i skolan fan! 3 och en halvtimma naturkunskap. Suger! Men vi höres senare! (L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards