Alla inlägg den 8 september 2008

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 23:05

Tänkte bara ladda upp denna klockrena bild på lilla Emila, Madelens systerdotter (Maadelens.blogg.se)! Future fireman eller vad säger ni? Hon kommer säkert gå Rms (Räddning, Miljö och Säkerhet) som alla oss brudar! Skulle hon verkligen passa som! Nu är det dags för mig att göra läxan och sen sova! God natt, sov gott! /L!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 22:48

Hans ögon knäcker, [v]

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 21:40

Dagens kaffe: Inget av det alls för mig kan jag säga! Aldrig!
Dagens kvällspromenad: Gick över till Dennis, chillade, gick hem.
Dagens nya smak: Jag är så kräsen, aldrig något nytt!
Dagens byte: Bytte mina planer på att köpa kläder till att köpa servettar och Martiniglas på Entre.
Dagens sorgliga. Matteläxa :(
Dagens kära återseende: Mjölk!!!
Dagens roliga spontana: Fått många komplimanger för mina bilder idag, känns roligt som fan! Sen fick jag även komplimanger för mitt hår :)
Dagens kvällsgoda: Chips och dipp! :)
Dagens kvällsmysiga: Mys i soffan framför en film med Johan!
Dagens jobb:  Ledig idag faktiskt :)
Dagens doft: Raplh Lauren!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 21:37

Idag är jag väldigt givmild med att lägga upp bilder så här kommer två till:

Ena bilden är på en rovfågel som pappa tog hand om för ett tag sen. Minns tyvärr inte vad det är för sotrs fågel men det kan säkert någon av er svara på? Den andra är på en humla i en blomma som jag fotade i början av sommaren! Like theese pics!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 21:27

Jag var ju över och chillade med Zana och Dennis förut hemma hos Dennis. Tog några bilder på dom två tillsammans men ingen av dom blev bra så jag skiter i att lägga upp dom! Här kommer iallafall en random bild på Dennis! Just nu är det pause på Tv! Jag och Johan håller på att kolla Starsky & Hutch! Jag är för övrigt så jävla sugen på att fotografera, hoppas att pappa får hem någon rolig fågel snart som man kan fota! Vore verkligen inte fel! :)

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 20:10

Här är bilden på hur mitt rum ser ut just nu. Stilrent och svart-vitt! :)

Jag är mycket nöjd med hur det ser ut nu, haha! Bor ju inte där men fint är det! :D
Av Lisa Ullström - 8 september 2008 20:00

De två bilderna jag ska visa nu har en lång historia bakom sig men jag tänker försöka göra den kort. När jag gick i kanske sjuan brukade jag låna min mammas kompis sketna (inte digitalkamera) haha! Det var ju lite skoj att knäppa lite kort på sig själv med vänner och massa sånt. Sen en dag nära min födelsedag så önskade jag mig en digitalkamera och jag fick en liten vanlig digitalkamera (Olympus). Jag började knäppa kort om vartannat och mitt intresse blev bilder! Inte själva fotandet utan bilderna som jag prydde hela mitt rum med. Jag bokstavligen tapetserade mitt rum med bilder (det kan ni se nedan). Jag ändrade i mitt rum varje dag, möblerade om, satte dit nya bilder, ändrade på dom och gjorde massa mönster överallt. Min bror fick ont i huvudet av att vara i mitt rum, han klagade på alla färger överallt och mitt rum var ju faktiskt en katastrof nu så här när jag tänker efter, några år senare. Mina vänner däremot tyckte det var lika roligt varje gång för det skedde ofta att någon sa: men shit, den där bilden har jag aldrig sett och alla jag tog hem fanns ju med på någon bild så det var aldrig någon som kände sig utanför haha! Mitt rum var fucked up i hur många olika färger som helst. T.ex rosa sängkläder, lila duk på bordet, beige soffa, cerise vägg, röd matta och massa annat knas. You name it I had it liksom, haha! Se och njut av mitt sjuka före detta gamla rum! Jag ska faan lägga upp en bild på hur det ser ut nu också! Det är alltså mitt rum som jag har hemma hos mina föräldrar! Lägger upp en bild på hur det ser ut nu inom kort :) /L!

Det där rummet var en total katastrof, haha! See for yourselves. Va tycker ni? Haha!
Av Lisa Ullström - 8 september 2008 19:42

Nu är jag hemma igen. Själv. Johan är iväg och skjutsar på sin mamma och ska sen fota vildsvin eller nånting haha! Jag tänkte sätta mig framför tv:n och chilla så länge! Bilderna dyker upp senare när Johan kommer hem med kameran :) /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards