Alla inlägg den 8 september 2008

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 19:25

Just nu är jag hos Dennis och chillar med honom och Zana. Har tagit lite bilder, kanske lägger upp någon senare för just nu har Johan lånat kameran av mig! Cya later!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 17:11

Johan lagade mat medans jag städade i lägenheten och nu har vi käkat. Det blev Kycklingfile med ris och Bearnaisesås idag! Jag är mätt som fan! Nu ska vi chilla framför Tv:n ett tag och jag ska vänta tills Zana hör av sig :)

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 15:35

Jag började i skolan klockan 13.00 och hade Matematik fram tillsklockan 14.00 med Rms1:orna. När jag slutade, plockade Johan upp mig i skolan och vi åkte upp på stan. Jag gick iväg och köpte smink, hårspray och tamponger haha! Hittade även två par fina paket servetter som jag köpte och två riktigt snygga Martiniglas (inte för att jag dricker Martini men vad faan jag dricker väl vin i dom eller något annat gott, haha). Ska nog inskaffa fler sådana när jag får lön men just nu har jag rätt dåligt med cash. Var bara tvungen att köpa dom! Hur som helst så klippte Johan sig och nu är vi hemma igen! Ska väl snart fixa lite käk och sen ska jag träffa min man Zana! Lägger upp bilder senare (om det blir några)!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 12:00

I eftermiddag/kväll ska jag träffa min man Zana! :D

Ego
Av Lisa Ullström - 8 september 2008 11:42

Sitter och pluggar Matematiken nu och det går rätt bra faktiskt! Förstår ju, helt otroligt! Ska om cirka tjugo minuter dra till skolan och luncha med Jonna och sen blir det Matematik och sen kommer Johan och hämtar mig. Mitt humör den senaste tiden är nu bekräftat! Jag har fått perioden! Sämst! Iallafall så måste jag köpa lite grejer på stan idag: smink, hårspray, tamponger, pennor och sen var det något mer som jag inte kommer på nu! Vi hörs senare, ska försöka ta lite bilder idag! :)

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 10:25

Världens bästa Jennie har flyttat till Norge (http://jennieevaldsson.blogg.se)! Även fast vi inte träffas så ofta så kommer det bli riktigt jobbigt eftersom att man inte kommer se henne ute när man jobbar. Alla bara drar känns det som! Matilda till Australien, Ronja drog till England (är tack gode gud hemma igen), Jennie till Norge och resten av alla planerar att dra iväg. Jag kommer till England under fyra dagar eller Gran Canaria i två veckor med lite tur. Men vad faan jag är glad för deras skulle, en dag är det min tur! :)

Jennie är tjejen till höger! Saknar henne redan faan! :(
Av Lisa Ullström - 8 september 2008 10:17

Hostar som faan idag men det kan jag leva med för jag känner mig rätt pigg ändå! Klockan är snart halv elva och jag börjar skolan klockan ett! Igår när jag och Johan gjorde matteläxan så kluddrade vi bara ner allt på pappret så först nu ska jag göra läxan klart så det ser bra ut i mitt nyinköpa sjuämneshäfte, haha och efter det blir det på med kläder och allt och sen åka till skolan!


Om ni tycker att jag är dålig på att lägga upp bilder så är det bara att kolla på:  http://flickr.com/photos/56065726@N00/ och http://lisalinnea.bilddagboken.se!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 03:10

Detta är en bild från min kusins födelsedag för några år sedan!

Kusin Anna-Maria, Moster Maria, Lennart & min älskade/saknade/goa Mormor!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards