Alla inlägg den 29 september 2008

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 23:00

Morgondagen består av skola men 08.15 och 14.00 Där i mellan har jag också en håltimma på tre timmar så jag får väl åka hem på den. Pallar inte sitta i skolan i tre timmar. Kan lika gärna åka hem och ta disken som jag gjorde förra veckan! Tidig skoldag i morgon så bäst att lägga sig i tid. Ni får sova så gott! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 21:24

Tacosen sket sig, klockan blev alldelöes för mycket och jag hade ingen ork att göra det nu så vi slänge in två vesuviopizzor i ugnen och kollar just nu på Bourne på trean! Riktigt bra och spännande film! Tjejer, tack så mycket för den här dagen! Den var guld! :) Nej, nu måste jag kolla pizzorn! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 20:36

 Den här dagen var underbar! Strålande väder, tyvärr lite för kallt men det är ju höst så det får man stå ut med! Nu har jag iallafall följt Josefine hem och är hemma igen. Nu är det idol, ska laga mat, försöka kolla på Idol sammtidigt och sen blir det film. Idag blir det tacos för vi har en jävla massa köttfärs som måste lagas och Johan är så jävla hungrig. Det är ju en maträtt som går fort att laga! Nej, nu lär jag sätta igång, klockan är faan snart nio! Kram på er!


Föresten! Johan nämde precis Hoola Hoops! Det är ett slags snacks! Så jävla goda och dom finns i England. Ska köpa med mig massor hem! Hoola Hoop betyder ju rockring, haha! Det är små runda typ chips i söta olika färger på påsarna med olika smaker! Ni ska få se en bild på en sådan påse! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 19:50

Nu ska jag följa Josefine hem. Jonna har precis cyklat hemåt och Evelina ska snart ta bussen hem hon också! Hoppas ni gillar bilderna, tycker att det blev fina bilder med härliga färger :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 19:32

Jag, Evelina, Josefine och Jonna har fotograferat och grejat idag! Varit riktigt trevligt faktiskt! Ni kan ju se bilderna nedan! Nu ska vi umgås lite och sen dra!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 19:22

Evelina!

En glad Josefine! :)

Jonna fick en rolig sminkning!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 17:55

Josefine, Evelina och Jonna blåste lite bosniska såpbubblor! :)

Jag, Josefine, Evelina och Jonna gick ut för att fotografera lite härliga höstbilder med löv och sånt! Här har ni en bild på Josefine! Så jävla bra tjej! Fina bilder som fan blev det kan jag lova! Kommer mera andra och annorlunda bilder senare ! :) (Vi fixar lite nu, mohaha)

Jonna, Josefine, Evelina och jag! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 14:42

Träffade Jonna i skolan, käkade lunch, hade Matemarik, tog bussen till Järntorget, träffade Evelina, åkte hem! Nu sitter vi här, Evelina ska få frulle, jag ska in i duschen och sen kommer Jonna och Josefine. Kanske Amanda senare också! Visar sig, nu måste vi sätta igång! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards