Alla inlägg den 26 september 2008

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 21:22

Sitter här nyduschad och väntar på att min hårtork ska svalna så jag får på den igen. Johans och mina föräldrar är här och firar Johan. Har varit en trevlig kväll med en massa fika, gott vin, Johan har fått lite presenter och sen har det varit en massa snack om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt med andra ord. Nu ska jag sätta i löshåret, fixa mig och dra till Ellen en sväng och chilla. Sen blir det jobb! Ska bli roligt idag! :) Nu måste jag röra mig :) Ha en strålande Fredagkväll nu! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 17:41

Nu har jag dammat det sista i vardagsrummet och dammsugit med så nu är jag äntligen helt klar! Ska sätta mig framför tv:n ett tag nu tills dom kommer hit! Ta det lugnt och varva ner en stund :) Ser fram emot kvällen. Tror att det blir riktigt mycket folk faktiskt :) /L!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 17:21

Johan, mitt älskade hjärta och min underbara pojkvän!

I morgon fyller du 20 år och det ska vi fira hela helgen!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och längtar tills vi om en vecka är i England!

Pussar i massor, din Lisa!

[v]

Ego
Av Lisa Ullström - 26 september 2008 16:45

Tänker skriva det här inlägget snabbt som faan så det kan hända att det blir slarvigt! Hur som helst så började jag dagen med prov och det gick inge vidare men man får chans till omprov så det är lika bra att sätta igång och plugga direkt ifall att jag nu får Ig på det. Efter Natukunskap B var det Naturkunskap A och hela lektionen höll vi på att fiska äckliga djur i dammarna vid skolan, gick in för att kolla i böcker vad det var för sorter och skit. Den lektionen höll på jättelänge så när vi väl fick sluta var det gryyymt skönt! När jag slutade åkte jag och Jonna upp på stan, träffade Josefine och Johan en sväng. Gick runt och kollade lite, jag köpte present till Johan och sen när Jonna gick hemåt, sprang jag ner till Ica för att handla fikabröd tills ikväll! Gick sedan hem från stan eftersom att jag inte pallade vänta på bussen! Nu är jag hemma, städar och plockar lite, ska så fort jag har städat sätta igång med fikat och allt! Vid sextiden kommer min familj hit och Johans familj kanske kommer över senare! Det hoppas jag på iallafall! Nu är jag riktigt stressad så jag måste kila! Kram på er!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 07:55

Att hitta på en vettig födelsedagspresent till sin 19-åriga (blir 20) pojkvän är allt annat än lätt. Mina föräldrar har fixat en present och det är resan till England han får av dem, vilket är jättebra! Men vad ska jag fixa då? Jag ska tänka under dagen och sen ska jag upp på stan direkt när jag slutar skolan! Så svårt kan det inte vara väl?

För övrigt sitter jag och pluggar. Det går inge bra alls, hade helt glömt bort att provet skulle vara idag så jag hann aldrig börja plugga i tid! Får hoppas på det bästa helt enkelt! Jag tror att jag ska sluta plugga nu för jag lär mig inget mer av att läsa lite, ska nog städa istället så slipper jag ha så mycket att göra när jag kommer hem från skolan! Vill fota som fan! Hela dan, varje dag!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 07:02

Planering för dagen:

* 06.30 Vakna

* 07.00 Plugga, äta frukost och vakna till

* 10.00 Börjar skolan och har prov

* 14.30 Slutar sista lektionen

* 15.00 Upp på stan och fixa lite saker

* 16.00 Hem fort som fan och städa klart det jag inte hann med igår

* 18.00 Vigdis, Mamma och Pappa kommer och firar Johan

* 20.00 Duschen, fixa smink och hår

* 22.00 Då ska jag vara på jobbet


Det är så det ser ut! Känner mig stressad idag:(

Sämst med allt som ska göras idag men det ordnar sig nog!

Nu måste jag plugga! /L!

Johan fyller år i morgon :)

Neneh Cherry - Woman
Ego
Av Lisa Ullström - 26 september 2008 06:57

Idag är det Fredag! Äntligen! Den är efterlängtad som fan. Förutom första delen av dagen då. Skolan. Prov och sen dubbla lektioner i Naturkunskap. Inge roligt alls men det är bara att bita ihop! Det gick bra att jobba igår, tog lite tid innan jag kunde sätta igång bara på grund av lite folk men utöver det så blev det bra bilder! Nu är klockan ungefär sju, jag börjar om tre timmar och är uppe nu för att plugga för det fanns ingen tid för det igår så nu är det bara att sätta igång och göra någonting vettigt! Well, vi hörs väl senare! God morgon, hej!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards