Alla inlägg den 2 september 2008

Av Lisa Ullström - 2 september 2008 15:55

Här kommer en randombild bara! :)

Av Lisa Ullström - 2 september 2008 15:43

Dagens mail: Mail från facebook, facebook och åter facebook.

Dagens modiga: Jag vet inte om jag gjort någonting modigt idag!
Dagens fundering: Ska jag gå till Syon och försöka läsa naturkunskap med en annan klass/lärare eller ska jag försöka lära mig allt hon säger fast det kanske är slöseri med tid?
Dagens köp: Ett par skor och en jävla massa mat!
Dagens "PS": Halstabletter, kan ju inte sluta äta dom när man börjat!
Dagens bekännelse: Jag skulle verkligen behöva ett bad!
Dagens pigghet: Inge vidare alls, mest trött men börjar piggna till nu faktiskt! :D

Av Lisa Ullström - 2 september 2008 15:34

Dagen började med Matematik A klockan kvart över åtta till kvart över nio på morgonen. Gick bättre idag men jag fick tyvärr läxa tills på Torsdag. Hur som helst så hade jag en fet håltimma efter den lektionen så jag åkte hem, väntade på att stan skulle öppna och så tog jag bussen till Stortoget där jag gick av för att glida ner mot Stadium där jag köpte ett par skor. Efter det lämnade jag in min mobil, kollade runt lite ett tag, missade bussen och min lektion så jag gick runt ett tag till och tog sen nästa buss till skolan och till Naturkunskapslektionen. När jag kom in i klassrummet så hade halva klassen lämnat lektionen och timman gick sakta. När jag slutade stannade jag en stund och snackade med en kille i klassen och sen gick jag till Willys för att handla. Där inne stötte jag på Nicke (min förra brandkunskapslärare). Vi pratade lite och sen shoppade jag vidare. När jag gick ut för att lämna vagnen och ta mina feta påsar för att gå till bussen, frågade han om jag ville ha skjuts hem och det ville jag såklart för jag hade handlat en hel del och det skulle ta ett bra tag för mig att komma med med buss och grejer så det var grymt snällt av honom. Nu är jag hemma, har plockat upp allt jag handlade, tagit fram köttfärsen så den kan tina och så chillar jag lite. Ska snart bädda sängen och sen lägga mig i soffan och chilla, glo på Tv och bara ta det lugnt för om några timmar ska jag laga mat så att den är klar tills Johan kommer hem från jobbet! Skitfint väder idag, kan vara därför man är på så bra humör? Ikväll blir det jobb på Satin! :) Ronja och Ellen ska dit och Jonna kanske också ska med så det blir nog en rolig kväll! Ha det bra så länge! /L!

Av Lisa Ullström - 2 september 2008 10:11

Nu har jag varit hemma en stund men ska snart dra på mig skorna igen och åka upp på stan, kolla efter skor och lite så. Klockan tolv börjar jag skolan igen, har två lektioner och sen är det slut på den här skoldagen! Längtar! Nej, nu ska jag slänga på mig kläderna och dra upp på stan! /L!

Av Lisa Ullström - 2 september 2008 06:11

Nu är jag vaken, har duschat och Johan har åkt till jobbet. Idag har jag tid på mig innan skolan börjar så jag ska fixa mig, äta lite frukost och bara chill-fixa mig utan att stressa! Lika bra att sätta igång nu ändå för annars fastnar jag här. /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards