Alla inlägg den 23 september 2008

Av Lisa Ullström - 23 september 2008 16:35

Nu kom Jonna! Johan är också på väg hem, då ska vi äta, sen ska jag in i duschen, fixa mig och vid halv sju ska vi dra till Katarina! Nu ska vi hänga! :)

Av Lisa Ullström - 23 september 2008 15:33

Nu har jag laddat upp massa gamla bilder till er! Gott och blandat helt enkelt! Nu har jag Madelen här så vi hörs senare! /L!

Av Lisa Ullström - 23 september 2008 15:27

Om en låt kan få tårar att rinna innan den ens spelats i en halv minut så förstår jag inte hur man inte kan fälla tårar när ens bästa vän vänder en ryggen, slutar höra av sig, inte finns där länge. Varför gråter du inte när du står ensam kvar? Jo, för att du är stark, fucking independent, klarar dig själv och dom säger ju att ensam är stark. Du gav allt! Mat, pengar, stöd, en blats att bo. Men det hjälpte inte. Borde det ha gjort det? Materiella ting finns det väl inte en fan som bryr sig om men allt annat då? Hur känns det? Du gjorde allt, inga fel alls, du blev bara mindre prioriterad för att du är tråkig, trasig och alltför dålig på att fatta impulsiva beslut. Det skulle supas, festas, du skulle vara överallt på en gång och du skulle leva dagen som att detta var den sista i ditt lev. Så var det varje dag, jämt, tjugofyra, sju! Vem orkar, vem har råd, vem mår bra av det? Alkohol förstör kroppen, förstör dig, gör dig till en annan människa än dig själv. Du hör inte mig.

Av Lisa Ullström - 23 september 2008 11:32

Johan skjutsade mig till skolan, fixade lite medans jag hade min lektion och plockade upp mig när jag slutade. Vi åkte hem, jag la mig i sängen på en gång och deckade. Var så jävla slut alltså! Nu är jag vaken ska till skolan om en liten stund, ha två lektioner och sen hem! Cya, med massa bilder senare förhoppningsvis eftersom att jag ska till Katarina, hennes man och hennes söta två ungar :) /L!


Bilden är på Jessica!
Av Lisa Ullström - 23 september 2008 07:26

Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Handleden smärtan obeskrivligt mycket varje dag, värker hela tiden och så fort någon kommer i mot den gör det så förbannat ont. Vårdcentralen om några dagar iallafall och då får vi se vad som händer. Nu ska jag iallafall käka frulle, klä på mig och sen dra till skolan, cya!

Av Lisa Ullström - 23 september 2008 06:47

Jag har sovit sämst i natt, helt så obekvämt, täcket upp och ner, bak och fram, kudden helt platt och mitt hår överallt. Ska faan ha det uppsatt nästa gång jag sover! Hur som helst så är jag äntligen vaken och nyduschad. En halvtimma för sent men jag hinner ändå! Johan ska skjutsa mig till skolan om ca en timme och då blir det Matematik för min del. Har verkligen ingen lust idag, har en massa annat som också behöver göras eftersom att jag missat så mycket de senaste dagarna! Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och köra på. Nu blir det snart frukost, hörs senare :) /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards