Alla inlägg den 21 september 2008

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 21:50

Nu har jag lagt in lite bilder, inte många men några stycken från dagen! Om en liten, liten stund ska jag hoppa in i duschen, fixa mig, dra på mig några chill kläder och sen tagga till jobbet. Eftersom jag varit ledig hela helgen efter olyckan och allt så känner jag mig riktigt taggad på att jobba! Behöver komma ut, träffa lite vänner och se lite folk! Nice, nice! :)


Ett bra motto jag läste idag:
- Its nice to be important but its more important to be nice!


Nej, nu måste jag in i duschen. Klockan börjar bli mycket! Om en vecka fyller Johan år! Har en jättebra ide på present men den kan bli svår också! Vad faan köper man till sin pojkvän som fyller jämt? Ska ju vara speciellt! Ha en bra kväll! See you toonight, maybee!

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 21:37

Haha, idag på väg mot Arboga precis vid pizzera Hjorten så jag och Johan Anna Skipper. Jag blev riktigt chockad faktiskt! Undrar vad hon gjorde här, ett nytt avsnitt av "Du är vad du äter" kanske? :)


Sen en annan rolig sak som jag hörde idag! Det var ett par personer som stod och pratade. Den ena personen stod och pratade med mig om några personer som den störde sig på och sen kom en av dem personerna fram, helt ovetandes om att denna person inte tyckte om den andra personen. Personen jag pratade med sa iallafall:


- Det kommer bli kaos idag!
Varpå den ogillade personen säger:

- Tycker du att det är kallt?
Personen som inte gillar personen säger:
- Ja, jo det är ju kallt här inne!

Jag och de andra som hörde skrattar, haha! Det kan inte vara lätt att vara gammal och inte förstå så mycket. Stackaren. Lite rolig dialog bara!

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 21:30

Nu har jag och Johan varit i Arboga hos Johans systers familj, ätit kinamat (för min del) och kebab (för dom andra). Gott, gott, gott! Ska se om det blev några fina bilder! De dyker iallafall upp inom kort och direkt efter det ska jag in i duschen och sen dra till jobbet! :)

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 17:09

 

Johan och jag åkte upp på stan och hämtade Lisa imorse. Johan skjutsade oss sen till min före detta tränare Per för att fira hans 50-årsdag med hans familj och vänner. På födelsedagsfesten bjöds vi på champagne, vin, tårta och en massa tilltugg. En av mina andra tränare fanns också på plats, Pers son Markus och hans familj. Var riktigt roligt att träffa alla igen. Vi halv tre åkte jag och Lisa till Gustavsvik med Sofia som körde och väl där tränade vi nybarjarsimhopparna tillsammans. Johan hämtade mig och vi åkte till Mc donalds och höll Johans familj sällskap medans dom ät och vi tog glass och pommes för att hålla dom sällskap. Efter det åkte vi till Willys och handlade. Vi är nu hemma igen och jag vet inte hur det blir, om vi ska åka till Arboga eller inte men det visar sig. Bilder från dagen dyker upp senare för jag orkar inte greja med det nu. /L!

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 10:39

Jag blev utmanad så nu utmanar jag resten av er att göra denna:


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Älskar dig Lisa. Du är bäst.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej Snygging! Hur är det? On my way till Öre nu :) Ska bli grymt underbart att träffa dig! Du kommer väl på Fre? Puss puss!
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Grattis syrran. Du har blivit moster igen åt en liten pojke. Kram syrran

Vilket sms blev du mest berörd av?
Allt löste sig :) Saknar dig med! Du är den bästa vän jag någonsin haft. Händer ikväll? :)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej Gumman, jag ska dra upp på stan!! :D Själv då? Jag kan ringa eller smsa dig snart! Pusss

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag älskar dig med! Jag kommer alltid vara din vän.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Vad är det för fel på dig :) Svara när man ringer

Vad vill du höra mest av allt?
Lisa du är den fina, du gör så att alla kan tina, ditt skratt gör mig glad och då blir det en fin dag. Du är en bra vän. Du är den, tycke om att vara med dig. Hoppas du tycker om mig! :)
Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Älskar dig min finaste!

Din romantiska replik?
Hello how r u? Enes

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Älskar dig mest av allt


Fan, vad mycket kärlek det var i mina sms haha, kanske blir roligare för någon annan att göra utmaningen :)!

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 10:17

God morgon! Nu är jag nyvaken, Johan ligger i sängen och myser och Madelen ligger framför Tv:n i soffan där hon sov i natt och äter frukost. Toblerone! Haha, det är fint det! Jag ska nog försöka plocka rätt här i lägenheten snart för det är ett bombnedslag men det beror faktiskt på min handled. Jag har inte kunnat städa för jag har så jävla ont men det är lika bra att ta tag i det innan det blir alltför mycket skit överallt! Vi höres senare med lite bilder troligtvis :)

Av Lisa Ullström - 21 september 2008 00:04

Hej på er! Johan, Madelen och jag har precis kollat film. Waz hette den och var grymt bra (det jag såg av den). Deckade totalt, försökte verkligen hålla ögonen öppna men pallade verkligen inte. Klockan är bara tolv och det ska bli så grymt jävla skönt att gå och lägga sig i tid! Sov got, people!


En dagens:


Dagens mat: En lilla menyn med Anna-Maria (min kusin) på Mac donalds till frukost på Marieberg. Senare hos farmor blev det lite plockamat och för min del blev det potatisgratgäng med skinkbitar och en massa gott vin och Rose!

Dagens födelsedag: Farmors och dessutom var det ju faktiskt min namnsdag!

Dagens köp: Står i inlägget nedan!

Dagens nörd: Johan och hans konstiga spel på datan, haha!

Dagens jag: Stressad, glad, irriterad och faktiskt mycket, mycket trött!

Dagens hälsa: Smärtan i handleden var värre idag än den varit hittills över huvudtaget men det är bara att bita ihop!

Dagens irriterande: Folk som pratar en massa, tror att dom själva förstår vad dom menar men det kan dom inte göra för varken jag eller någon annan fattar ett jäval skit! Lägg ner för fan! Man lever ett liv, lägg ner energi på någon viktigare!

Dagens i-landsproblem: Lidls personalpolitik!

Dagens planering: Födelsedagsfirande av Per i morgon, sorhandla med Johan, Ellen och Madelen, kanske en tripp till Johans syster med familj och sen på kvällen jobba!

Dagens god natt: Natti natt, sov gott!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards