Alla inlägg den 4 september 2008

Av Lisa Ullström - 4 september 2008 21:14

Dagens jag:Trött, grinig, glad, skrattanfall, barnslig, trött, pigg, deckad.
Dagens "spana-in": Flickr.com och alla duktiga fotografer!
Dagens duktiga: Jag gjorde matteläxan!
Dagens powenap: En halvtimme efter badet :)
Dagens minneslucka: Har inte haft någon idag!
Dagens "gick in i väggen": Det har jag faktiskt inte gjort!
Dagens träning: Det var väl en promenad, haha! 
Dagens inte hörs så ofta: Jag hör inte ofta rösten av min förra engelskalärare men idag när jag gick i korridoren hördes den. Herregud!
Dagens "lägenhetsutredning": Jag bor där jag bor, still! Nöjd, trivs, vill bara tapetsera om och allt det där!
Dagens "spara eller slösa": Jag vill SLÖSA men har inga pengar till det :'(
Dagens planering: Jobba ikväll, i morgon och i övermorgon!

Dagens färg: Svart och vitt.

Dagens outfit: Vita skor, svarta mysbyxor, svart sport-bh, vitt linne, svart linne och lila/turkos adidaströja.

Dagens ämnen i skolan: Spanska, svenska, matematik, svenska.

Dagens Tv-program: Idol!

Av Lisa Ullström - 4 september 2008 18:47

Idag fick min kära pappa tillbaka sitt objektiv. Det sved att lämna det. Som fan! MEN, jag får tillbaka det lite senare ikväll så jag tänker inte deppa! :) Någon som ska till Harrys ikväll då? :)

Av Lisa Ullström - 4 september 2008 18:19

Hej på er! Skoldagen har varit jobbig men håltimmar hit och dit, korta lektioner och massa skit. Men på lunchen plockade Johan upp mig och vi åkte och käkade på Max. Efter det skjutsade han mig tillbaka till skolan och jag hade mina två sista lektioner.


Johan plockade upp mig och Jonna i skolan och vi åkte till Willys och handlade lite grejer! Väl hemma tog vi ett jättevarmt bad tillsammans och jag drack ett jävligt gott glas vin! Efter badet och värmen var jag helt deckad så jag la mig i sängen och sov. Johan fixade mat så länge och nu har han väckt mig. Maten smakade skit och jag är nyvaken, irriterad och trött. Men det ordnar nog upp sig snart! (Maten smakade inte skit på grund ut av Johan utan den var bara rakt av äcklig) Nej, nu blir det det lilla lugna framför tv:n tills jag ska sätta igång och göra mig iordning för kvällen :)

Ego
Av Lisa Ullström - 4 september 2008 13:44

Fortfarande i skolan! Precis haft Matematik A och det gick jättebra idag! Jag har ju gjort läxan och det börjar faktiskt gå bättre för mig känner jag och det verkar min lärare Andreas också tycka! Nu har jag rast i 25 minuter och sen ska jag ha svenska med den helt galna klassen: Rms2:an. Dom är trevliga och sköna som fan men härjar för mycket, haha! Hur som helst så kommer jag fortsätta jobba på Kåren om dom fortsätter köra Fredagar så nu börjar allting hamna på rätt spår igen! /L!

Av Lisa Ullström - 4 september 2008 10:51

Sitter i skolan, haft en fet håltimma men nu har jag svenska. Ska försöka få något gjort! Ikväll ska jag jobba på Harrys iallfall och min pärla Jonna ska med dit! Nu måste jag faan plugga! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards