Alla inlägg den 14 september 2008

Av Lisa Ullström - 14 september 2008 23:45

Dagens låt: Hmm, har lyssnat på en massa sköna idag men vi kan väl ta Mamacita då för den har jag lyssnat på en hel del :)
Dagens köp:  Skinnjacka, halsband och småsaker från Lagerhouse!

Dagens sköna: Sova ut!

Dagens ska göra resten av kvällen: Kolla min matteläxa och sen sova!

Dagens mat: Bläa, fet pizza!

Dagens planering: Upp tidigt i morgon, ta en promenad eller cykeltur, göra läxan, gå till skolan, troligtvis umgås med Madelen, Johan kommer hem från jobbet, ta det lugnt med honom och troligtvis slå på en film, plugga lite och sen sova I guess :)

Dagens väder: Soligt med moln, lite kalls men annars alldeles lagom :)
Dagens kväll: Bio med Tobbe, Emma och Rutström!
Dagens samtal: Haft ett par men mest mysia med mamma :)
Dagens jag: Lättiriterad och stundvis mysig :D Haha, så jävla jag!

Dagens bild: Faktiskt inte tagen av mig utan av Johan, vet inte om jag kommer lägga ut någon av dom men Johan fotade två älgar på rätt nära håll idag faktiskt :)

Av Lisa Ullström - 14 september 2008 23:32

Igår natt åkte jag och Johan till Fellingsbro. Vi båda var helt deckade så vi la oss och sov direkt när vi kom fram! Klockan åtta imorse åkte Johan iväg och jagade, han var tillbaka elva och det var precis innan som jag vaknade! Vi hade tänkt åka till hans syster då men hon och hennes familj kunde inte förens vid sex på kvällen så jag fick en snilleblixt och sa att vi skulle åka till Västerås. Det gjorde vi :D Vi var framme där vid två ungefär och med mig hem fick jag en svart skinnjacka (fakeskinn alltså), ett halsband och en massa smågrejer från min favoristaffär Lagerhouse! På vägen till Johans syster stannade vi och käkade, blev pizza och jag orkade inte ens halva, undrar ju vad det är för fel på mig men det är ju bra iallafall, haha! När vi kom till Johans syster blev det en massa bus, prat, tv-tittande och lite gott att äta för dom som ville ha. Jag fick en kopparbergs cider som satt riktigt bra! Så jävla god var den! Totte (Johans systers pojkvän) fick mig att smaka kräfta idag och alla som känner mig vet att jag är så jävla kräsen att jag kan kolla på något och tycka att det är äckligt MEN jag smakade faktiskt! Okey, den smakade rakt av SKIT men vad faan nu har man smakat iallafall! Vid åtta var vi tvugna att åka hemåt för vi hade brottom! Blev snabbt hem, byta om och sen ta bilen upp på stan och SF bio där vi mötte upp Emma, Johan och Tobbe! Det blev en film som hette Patrik 1,5. Den var riktigt roligt och en av mina tre höjdpunkter på dagen! Nu är det så här att jag är trött, ska upp relativt tidigt i morgon och nu måste jag kolla igenom mitt matteläxa innan jag lägger mig och sover så bilder lägger jag in i morgon istället :) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D Det ska finnas massa söta bilder på Maja kan jag säga iallafall :) God natt och sov gott och till Ronja och mamma tack för kommentarerna :) Natti natt!

Av Lisa Ullström - 14 september 2008 12:07

Johan och jag ska dra till Västerås snart! Cya! Ha en bra dag!

Av Lisa Ullström - 14 september 2008 02:32

Vad är Kissiees problem! Ni vet hon Alexandra Nilsson som bloggar på blogg.se. Läs detta t.ex http://kissies.se/2008/september/jobbiga-forsaljare.aspx! Man skriver fan inte vad som helst om folk, speciellt inte vart som helst! Visst tänk, varsågod men sådär är fan jävligt onödigt att skriva! Hon verkar vara en jävligt omogen människa. Skulle verkligen vilja slå in lite vett i huvudet på den där blonda, översminkade, osmarta lilla snaken! /God natt ni andra trevliga, normala människor! Nu drar jag till Fellingsbro och lever ett riktigt svenssonliv! Sov gott!

Av Lisa Ullström - 14 september 2008 01:59

Så här såg jag ut idag! (Peeeace out! :D

Ego
Av Lisa Ullström - 14 september 2008 01:40

Hallå! Nu är jag hemma igen från att ha jobbat på Björnis och Satin. Började på Satin och träffade bl.a Per, Erik, Ahmed, Thomas, Mathias, Loffe, Lisa, Toni, Robin och en massa andra! Var riktigt trevligt, speciellt att träffa Lisa för vi har inte träffats på ett år och den dagen bråkade vi sönder, haha! Men vad faan det är något vi skrattar åt idag! Hur som helst så ska jag ner till Gustavsviksbadet någon dag, det lovade jag. Troligtvis börjar jag simhoppa igen ett par eller någon dag i veckan! Det är något jag ser fram emot, skarpt! Nu ska jag lägga in bilder på orebroguiden.se och när det är klart ska jag och Johan röra oss mot Fellingsbro där vi ska sova inatt! Dyker upp lite bilder snart :) /L!


Föresten! Då och då kommer folk fram och säger att dom läser min blogg! Jag skulle jättegärna vilja veta vilka ni är som läser så släng in en kommentar så jag får veta är ni söta :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards