Alla inlägg den 27 september 2008

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 22:31

Nu ska jag dra till jobbet! Killarna ska vara kvar här och dricka och sånt! Hoppas verkligen att dom kommer till Satin sen men det verkar så iallafall! Nu är jag iallafall helt klar, dricker upp min cider som jag har druckit på hela kvällen, haha! Bra gjort av mig ;)

Ricke och "nummer ett" (Jonas) hälsar föresten, haha! Dom ville stå med i min blogg! Ha en bra Lördagkväll nu, bilder kommer i troligtvis i morgon! /L!

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 20:59

Nu är Johans killkompisar här: Jonas, Tobbe, Makke och Ricke! Dom sitter i vardagsrummet med skithög volym, spelar guitarr hero och super skallen! Haha! Själv sitter jag på golvet i hallen! Sminkar mig, fönar håret och grejar! Dricker en cider gör också! Om ca en, en och en halv timme eller två timmar tänkte jag infinna mig på Satin. Senast elva iallafall! Den här dagen har varit guld! Skönt att umgås lite med Johans kompisar eftersom att vi inte träffar dom så ofta eftersom att dom bor i Frövi, Fellingsbro o.s.v Tobbe har som tur är flyttat in i en lägenhet några hus ifrån! Återkommer med bilder som jag ska försöka ta precis NU! :) Ha en strålande bra Lördagkväll! Jag hoppas att min jobbdag blir bra, bättre än igår!!

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 18:29

Dagens födelsedag: Johan min älskling fyller 20 år!

Dagens sämsta: Missade systemet (men Johan fixade spriten ändå)
Dagens nya: Kollade när Johan med vänner körde Gocart. Inte kollat på det tidigare. Måste också testa någon gång men min handled pallade inte idag!

Dagens goda: Maten var god men snart blir det ju tårta och massa fika + sprit!

Dagens telefonsamtal: Pratade med en person igår som jag inte pratat med på ett bra tag, vilket var väldigt roligt :)

Dagens jag: Trött (tråkigt men sant) men annars är jag glad, det är ju helg!

Dagens hälsa: Jag är frisk, hostar bara lite någon gång så det är bara bra!

Dagens roliga: Det är inte dagens utan gårdagens! Roligt att träffa Evelina igår och på Måndag ska vi fota och umgås :)

Dagens låt: Lilleman Ft Izzo - Njut (den är gamal men jag gillar den ändå)

Dagens snälla: Mamma och Vigdis som har tvättat mina kläder och dessutom betalade dom min Englandsresa igår och dessutom ska dom till Forex i veckan och växla pengar till mig, nu är frågan bara hur mycket man ska ta med?

Dagens ansikte: Det lät lite dumt men jag menar ansikte på ett bra sett! Jag och Johan träffade Madelen på Maxi idag, hon skulle precis sluta jobba så vi pratade en stund och sen skildes vi åt :( Haha, men vi ses troligtvis på Satin ikväll!

Dagens Satin: Johan och hans vänner kanske ska dit och sen vet jag en massa andra som ska dit så jag tror att det blir en bra kväll. Ska börja med att jobba på Satin ikväll och sen tar jag Björnis sen när jag är klar går jag tillbaka till Satin om inte klockan blivit två. Annars blir det väl hemåt I guess :)

Dagens längtan: Jag tjänar mina pengar på mitt jobb, men inte tillräckligt för att kunna handla möbler, förstora och skapa egna tavlar och köpa grejer för att inreda lägenheten så jag längtar tills jag tjänar mer pengar så jag kan fixa mer hemma! Sen skulle jag självklart vilja resa mer, typ som till England nu i en vecka och sånt!
Dagens otippade: Jag var jättenöjd med mitt klädval igår, det var snyggt, baggy och skönt. När jag kommer till Kåren har fem andra tjejer samma kläder på sig, haha! Dom var vänner och ville klä sig lika! Haha! Sen hade två andra tjejer samma dom också fast i n mörkare färg på sin baggy t-shirt haha! Sämst!

Dagens outfit: Riktigt, riktigt oversize baggy jeans, tubtopp och en tjocktröja samt vita sneakers. Sen drog jag på mig min "Räddningsgymnasie"-tröja också för det blev så kallt när jag stod och kollade på när killarna körde Gocart!

Dagens deppiga: Folk som tycker synd om sig själva och jag menar inget illa med det men man måste vara stark! Stå på sig ska man göra! :)

Dagens absolut skönaste: Att få bekräftat att även de största fucking idioterna kan erkänna sig misstag och visa sin ånger :) Det är fan bra alltså!

Dagens ensama: Jag är ensam tjej här idag, men hey! Tror ni jag klagar? Haha!

Dagens just nu: Johan ligger i badet, jag sitter här och grejar med bilder, killarna är på väg hit. Snart blir det tårta, fika, dricka, soft musik, en massa prat och förhoppningsvis en massa bilder! :) 

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 17:52

Jag var förbannad jävla hungrig så nu har jag ätit, diskat och kollat på Top model som går i repris just nu. Nu är det pause och jag sitter här och bloggar i väntan på att Johan och killarna ska komma hit så vi kan börja föra, umgås och äta lite tårta! Jag hoppas verkligen att killarna ska ut ikväll, vore roligt att se Johan gå ut för en gångs skull :)

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 16:45

Jag plockar, städar, diskar och grejar. Johan ska snart till Fellingsbro och fixa dricka. Under tiden ska jag duka fram grejer, fikasaker o.s.v Är trött som faan men kommer nog igång igen när jag fått duscha och sådär :)

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 15:45

Johan och jag mötte upp Ricke, Tobbe, Calle, Jonas, Markus och Rutan i Täby där dom skulle köra Gocart. Det var roligt att se faktiskt, tog en massa bilder! Johan kom trea, Tobbe tvåa och Jonas etta :) När det var klart åkte vi alla åt varsitt håll! Jag och Johan till Maxi för att handla tårsta och en massa snacks, dricka och sånt tills ikväll. Efter det skulle Johan till systemet men det hade stängt. Irriterande men vad ska man göra? Det är bara att bita i det sura äpplet en stund och sen ta tag i det. Nu ska jag iallafall städa, plocka och fixa lite här hemma och senare kommer alla killarna hit för att fira Johan! :) Bilder kommer snart!

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 12:37

Jag börjar känna mig stressad fast jag inte ens ska köra men Johan borde vara här när som helst. Han ska bara byta om och sen åker vi! Föresten tyckte han om t-shirten han fick av mig igår och den var riktigt snygg på honom :) Jag var lite dålig på att ta kort igår faktiskt, tog inte en enda när våra familjer kom hit men men det blir väl fler gånger. Dom gillade fikabröder jag hade fixat iallafall: godis, chokladbollar, mintkakor, chokladkakor, masariner, choklad och en jävla massa annat! Haha, fyller man så fyller man då ska man fan slå åp stort! Johan verkade tycka om det iallafall :) Fick en maskara av Johans mamma också! Guld är hon! Nej, nu är han hemma äntligen så nu ska vi åka :) Ha en bra dag!

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 12:28

Johan kommer hem nu vilken sekund som helst! Jag ska slänga på mig ett par baggy jeans och en tjocktröja samt skor och sen är jag ready to go! Klockan är ska vi vara där och köra Gocart! Jag ska som sagt inte köra men fota ska jag :) Får hoppas att det blir fina bilder nu bara! Kommer nog bli trevligt! Nu är det lite stressigt! Höres senare :) Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards