Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Dagens!

Av Lisa Ullström - 27 september 2008 18:29

Dagens födelsedag: Johan min älskling fyller 20 år!

Dagens sämsta: Missade systemet (men Johan fixade spriten ändå)
Dagens nya: Kollade när Johan med vänner körde Gocart. Inte kollat på det tidigare. Måste också testa någon gång men min handled pallade inte idag!

Dagens goda: Maten var god men snart blir det ju tårta och massa fika + sprit!

Dagens telefonsamtal: Pratade med en person igår som jag inte pratat med på ett bra tag, vilket var väldigt roligt :)

Dagens jag: Trött (tråkigt men sant) men annars är jag glad, det är ju helg!

Dagens hälsa: Jag är frisk, hostar bara lite någon gång så det är bara bra!

Dagens roliga: Det är inte dagens utan gårdagens! Roligt att träffa Evelina igår och på Måndag ska vi fota och umgås :)

Dagens låt: Lilleman Ft Izzo - Njut (den är gamal men jag gillar den ändå)

Dagens snälla: Mamma och Vigdis som har tvättat mina kläder och dessutom betalade dom min Englandsresa igår och dessutom ska dom till Forex i veckan och växla pengar till mig, nu är frågan bara hur mycket man ska ta med?

Dagens ansikte: Det lät lite dumt men jag menar ansikte på ett bra sett! Jag och Johan träffade Madelen på Maxi idag, hon skulle precis sluta jobba så vi pratade en stund och sen skildes vi åt :( Haha, men vi ses troligtvis på Satin ikväll!

Dagens Satin: Johan och hans vänner kanske ska dit och sen vet jag en massa andra som ska dit så jag tror att det blir en bra kväll. Ska börja med att jobba på Satin ikväll och sen tar jag Björnis sen när jag är klar går jag tillbaka till Satin om inte klockan blivit två. Annars blir det väl hemåt I guess :)

Dagens längtan: Jag tjänar mina pengar på mitt jobb, men inte tillräckligt för att kunna handla möbler, förstora och skapa egna tavlar och köpa grejer för att inreda lägenheten så jag längtar tills jag tjänar mer pengar så jag kan fixa mer hemma! Sen skulle jag självklart vilja resa mer, typ som till England nu i en vecka och sånt!
Dagens otippade: Jag var jättenöjd med mitt klädval igår, det var snyggt, baggy och skönt. När jag kommer till Kåren har fem andra tjejer samma kläder på sig, haha! Dom var vänner och ville klä sig lika! Haha! Sen hade två andra tjejer samma dom också fast i n mörkare färg på sin baggy t-shirt haha! Sämst!

Dagens outfit: Riktigt, riktigt oversize baggy jeans, tubtopp och en tjocktröja samt vita sneakers. Sen drog jag på mig min "Räddningsgymnasie"-tröja också för det blev så kallt när jag stod och kollade på när killarna körde Gocart!

Dagens deppiga: Folk som tycker synd om sig själva och jag menar inget illa med det men man måste vara stark! Stå på sig ska man göra! :)

Dagens absolut skönaste: Att få bekräftat att även de största fucking idioterna kan erkänna sig misstag och visa sin ånger :) Det är fan bra alltså!

Dagens ensama: Jag är ensam tjej här idag, men hey! Tror ni jag klagar? Haha!

Dagens just nu: Johan ligger i badet, jag sitter här och grejar med bilder, killarna är på väg hit. Snart blir det tårta, fika, dricka, soft musik, en massa prat och förhoppningsvis en massa bilder! :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards