Alla inlägg den 11 september 2008

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 23:03

Aldrig varit så förbanna och trött på mig själv i hela mitt liv tror jag! Bytt om minst tjugo gånger nu och det blev verkligen inte bättre så nästa gång jag velar så här mycket fram och tillbaka så tänker jag bara slänga på mig något! Så jävla slöseri med tid och eftersom att det nu ligger kläder på golvet i hela hallen och sovrummet så måste jag städa i morgon! Finns ju roligare saker att göra än att vika och hänga kläder! Jag hade stor lust att bara ta av mig alla mina kläder, slänga på mig morgonrocken och lägga mig i soffan men det tänker jag inte göra! Nu ska jag till jobbet! Man måste vara stark även i hårda tider, haha! Fyfan vilket jävla i-landsproblem! Blir nog inget mer inlägg idag så god natt och sov gott!

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 19:36

Haha, missade gårdagens idol så vi laddade ner det och kollade på det nyss! Evelina var med, haha så jävla sjuk! Skön är tjejen! Iallafall så har jag haft Madelen och Jennie här idag på besök och vi kollade en massa bilder, brände skivor med bilder till Jennie, pratade, käkade lite glass och bara umgicks! Var riktigt trevligt! Nu ska jag snart kolla på Top model 10 och efter det blir det väl laga mat och sen ska jag ju jobba ikväll också! En lektion i morgon och när jag slutar blir det väl hem och vila! Ser verkligen fram emot att jobba på Kåren i morgon!

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 15:13

Idag är det Torsdag, jag har slutat skolan och ska plocka rätt lite hemma och ta det lugnt tills tjejerna kommer! Då blir det kolla bilder, prata, umgås och mysa! Jag tänker så jävla mycket hela dagarna, skitjobbigt är det! Få tankarna att försvinna!!!

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 09:45

Hallå! Sitter i skolan, har håltimma! på spanskan gick det bra, gjorde läxan, uppgifterna och hade mitt glosförhör. Tror att jag fick alla rätt förutom något stavfel kanske! Kändes riktigt bra! om ungefär en timma har jag svenska! Hatar svenska det är så jävla tråkigt, känns mer som historia! När jag slutar ska jag hem och plocka rätt lite, bädda sängen och greja och sen kommer Jennie förbi och vi ska bränna ut skivor med bilder från balen, brandis, Smögen och en massa annat roligt som hon vill ha! Nu ska jag kolla runt lite :) /L!

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 07:29

Jag hatar att stressa så jag ska gå ner till bussen nu, i tid! Lika bra! Lång dag idag, hörs senare :) /L!

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 06:32

Fan, kan det inte få vara sommar och vår året om. Vill inte ha höst, vinter, en massa regn, slask och snö! Minst av allt vill jag ha kylan! Så jävla sämst! En av dem absolut värsta sakerna är faktiskt mörkret, det blir mörkt för jävla tidigt och så blir man deppig, det är kallt i skolan och på långa dagar på vägen hem är det mörkt!

Men vad faan nu ska jag vara positiv för utan allt detta mörka så skulle inte sommaren vara lika uppskattad! Ska ju dra utomlands i vinter så varför klaga :) Nu ska jag duscha haha, har fortfaranade inte kommit så långt :D

Av Lisa Ullström - 11 september 2008 06:11

Sov ju på eftermiddagen igår så jag hade rätt svårt att somna igår kväll och vaknade flera gånger inatt. Ingen aning om varför jag sov så dåligt men antar att jag inte var trött. However så är jag förbannat trött nu, snoozat ett tag men äntligen lyckats kliva upp ur sängen! Jag ska snart in i duschen och sen göra mig iordning och dra till skolan! Idag är en jobbigt dag med Svenska två gånger, Matematik och Spanska. Sen alla dessa förbannade håltimmar men men idag är dem iallafall relativt korta! Vi hörs senare :) /Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards