Alla inlägg den 15 september 2008

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 22:42

Inget mer depp, nu ska jag vara glad!
Bloggen blev alldeles för deppig nu känner jag så nu ska jag ta tag i mitt liv, borsta tänder och gå och lägga mig för jag är så jävla trött! Nu får ni se en lite gladare bild på mig från back in the days! Bilden innan var ju lite boring och depprimerande!!!!!!

God natt och sov gott nu!

Ego
Av Lisa Ullström - 15 september 2008 22:30

Frisyr: Uppsatt i hästsvans faktiskt.
Smink: Foundation och mascara typ.
Klädsel: Vita skor, jeansleggins, oversize t-shirt och en svart tröja.
Bästa: Cykelturen på morgonen, att jag gjorde läxan och att jag gick och la mig i tid!
Planer: Jobba i morgon!
Vill ha i allmänhet: En resa!
Beroende: Läkerol!

Bottennapp: Hostar fortfarande!
Längtan: Lov?
Mående: Förkyld, nyvaken, men bra mår jag!

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 22:23

Det är ofta jag är förbannad men varför jag skriver att det börjar kännas som en vana vet jag inte. Jag har alltid haft sånt här temperament så det är ju inget nytt. Skit samma det jag tänkte komma fram till var att jag precis suttit och räknat dagens matteläxa, gick jättebra i början men sen så kom två stycken tal och jag fattade ingenting. Johan skulle hjälpa mig men jag fick damp och självklart gå det ut över honom. Bara för att jag är osmart och dum så blir jag förbannad på honom fast egentligen inte. Känner mig skitduk men det är så jag funkar. Alltid gjort! När jag inte förstår så skiter jag antingen i det eller så blir jag förbannad och det slutar ändå med att jag skiter it. Det suger! Skit samma, det var två tal av typ tjugo så jag skiter i det där. Johan säger att han inte blir arg när jag blir arg men det är skitsnack det vet jag. Nu är han arg på mig för att jag blev arg på honom fast jag egentligen inte ville bli arg :( Jävla skithumör! Nu ska jag sova! God natt! (Bilden till inlägget är inte till någon person utan till Matematiken som jag inte förstår mig på)

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 20:29

Dom här två tjejerna som är med mig på bilden heter Erika och Jennie och det är två av dem mest underbara tjejerna jag träffat hela mitt liv. Båda två är positiva, fina, glada tjejer som man både kan prata allvar med och lita på och festa, skratta och njuta av livet med! Nu till det sorgliga! Erika bor i Uppsala nu igen och vi träffar knappt alls, vilket känns helt värdelöst så jag måste verkligen åka dit mycket snart känner jag! Jennie har flyttat till Norge, hon gjorde det i Lördags och jag saknar henne redan. Solstrålarna Erika och Jennie, ni ska veta att jag tänker på er ofta! Kärlek till alla mina tjejer!

Erika, Jag och Jennie ett par dagar före studenten i sommras! Saknar er tjejer!
Ego
Av Lisa Ullström - 15 september 2008 20:17

Som sagt städat och plockat som fan men fort gick det så det känns bra! Här får ni en bild på hur det ser ut i klänning garderoben, Adidasgarderorben och jeanshyllorna samt alla smycken! Nu står Johan och psykar mig så jag ska sätta igång med maten för klockan börjar bli mycket! Längtar tills i morgon för då ska jag simhoppa! Är riktigt taggad! Ska slänga på mig baddräkten sen och se om den fortfarande passar, men det gör den troligtvis inte haha! Vi kanske hörs senare, blev ju inga roliga bilder idag men kanske kan försöka ta lite bilder på badet i morgon eller be någon ta några bilder på mig när jag hoppar! Ha en bra och mysig måndagkväll nu! Kram L!

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 19:31

Idag förstår ni fyller min älskade lilla kusin Maria år! Tjejen börjar bli stor faan och jag börjar känna mig gammal! Hoppas att din dag har varit guld stumpan!


Till något helt annat så har jag hängt med Madelen ett par timmar och Johan kom hem för ett tag sen men drog lika snabbt eftersom att han skulle jogga med Tobbe! Själv har jag städat i alla garderober och röjt så det är jättefint (lägger upp bilder på det snart)! Dagen har varit guld och snart ska jag laga mat och sen blir det plugga, lugnt framför tv:n och sen sova för jag är helt slut! Börjar tidigt i morgon också! Så sämst! Dyker upp bilder snart, tack för alla kommentarer ni gett den senaste tiden. Kul! :) Kram, kram!

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 16:41

Började dagen med Matematik, gick skitbra och sen plockade Madelen upp mig i skolan! Vi åkte upp på stan där vi mötte upp Jonna, kollade lite och Madelen shoppade lite (som vanligt) :D! Nu är jag och Madelen hemma hos mig och Johan, ska fixa lite bilder! Ikväll kanske jag ska med Johan och Tobbe till Venaspåret. Dom ska jogga så jag kanske tar en promenix och fotar lite :)

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 11:48

Nu har jag bytt om och slängt på mig lite mascara. Min buss mot skolan går om en kvart ungefär så jag ska ta och ta på mig skor nu, plocka ihop mina böcker och gå ner mot bussen! Cya later peops! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards