Alla inlägg den 15 september 2008

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 11:21

Hur och vart vill du bo i framtiden: Jag vill bo i Göteborg, Skåne eller Stockholm om jag ska bo kvar i Sverigen annars vill jag bo i London, England eller någonstans i USA. Här vill jag inte stanna kvar iallafall.
Brukar du komma i tid: Alltid!
Har du bra kondition: Det vet ej fan, men det är tveksamt!
Hur lång är du: 168 cm ungefär!
Hur känner du dig just nu: Lite smått trött men inte så farligt!
Kan du laga mat: Givetsvis :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Går mitt sista år (hade egentligen sista året förra året men på grund av dåliga betyg går jag ett extrea år) på Räddningsgymnasiet och så jobbar jag som vimmelfotograf ca 4 dagar i veckan.
Vad har du på dig: Jeanslegging, oversize t-shirt och svart tröja.
Vilket är ditt senaste inköp: Skinnjackan och det från igår.
Din favoritdryck på morgonen: Äpplejuice eller mjölk.
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja, absolut!
Är du morgonpigg: Beror på vilken tid jag lagt mig kvällen innan.
Stjärntecken: Stenbock.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider i alla olika smaker typ!
Vilka språk kan du prata:  Svenska, Engelska och kan göra mig förstådd på spanska.
När fikade du senast: Det vet jag inte.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Göra små irriterande saker, tjata, säga till mig vad jag ska göra och inte göra, inte komma i tid, låta mig stå och vänta m.m Jag är lättirriterad av mig och när jag väl börjar bli det så går det fort :)
Jag får ont i magen: När jag har mens och när jag är nervös!

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 11:20

Nu har jag bytt bild igen: Vilken tycker ni jag ska ha?

Ego
Av Lisa Ullström - 15 september 2008 10:57

Detta är det som jag handlade i Västerås: Skinnjacka och halsband från New Yorker, suddgummin, tablettaskar och påse från Lagerhouse!

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 09:58

Vissa saker i livet lämnar spår som alltid sitter kvar t.ex ridning och att man hållt på med hästar, simhoppningen o.s.v Så jag tänkte gå tillbaka till mina gamla rötter och starta om från början igen! Med andra ord ska jag börja simhoppa igen! Känns så jävla bra faktiskt! Jag är sjukt taggad! Tänkte gå dit i morgon med Sofia och värma upp, simma lite, prata med folk man inte träffat på länge och sen köra lite fall från hopptornet som mjukstart! Det här ser jag fram emot kan jag lova er! :)

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 09:50

Bild från igår! :) /Isak och Maja!

Av Lisa Ullström - 15 september 2008 09:27

God morgon! Nu har jag precis varit ute på en liten cykeltur! Det var för kallt för att cykla någon längre stund men det var skönt och uppfriskande ändå! Det som händer nu är att jag ska lägga in bilderna från igår och lägga in här sen blir det väl frukost, chilla lite, plocka lite och sen skolan! En lektion idag, så jävla skönt! :) Bilder dyker upp snart :)

Ego
Av Lisa Ullström - 15 september 2008 00:11

Sov gott nu :) - Det ska jag så fort jag är klar med matten!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards