Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 19:11

En till bild från idag! Älskar droppar på löv och i naturen! Tycker det gör sig riktigt snyggt på bild! Nu blir det duschen. Quickly!

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 19:02

Hallå! Jag och Josefine har chillat hemma hos mig och Johan i några timmar. Kollat bilder, pratat och umgåtts samt att hon testade en massa baggy jeans tills ikväll och hon hittade ett par som hon tyckte om och ett par skor också :) Vid halv sex satte jag igång med mat och idag äntligen blev det tacos. Johan kom efter sex och en kvart senare var jag klar med maten. Vi har ätit nu och jag måste snart in i duschen för jag ska träffa tjejerna vid niotiden och dra till Nobel och sen till Satin! Tror jag ska ha på mig den vita t-shirten jag köpte idag :) Fan, vad mätt jag är nu! Heelt sjukt gott var det! Tänkte att vi skulle äta tårta till efterrätt eftersom att det är massor kvar men jag tror faktiskt inte att varken jag och eller Johan orkar det! Hur som helst så har vi bestämt att vi ska ta en massa kort ikväll. Tråkigt att ta med kameran utan att knäppa bilder eller vad säger ni? Nej, nu måste jag sätta igång klockan börjar bli mycket! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 15:38

 Som jag sa innan så är jag väldigt missnöjd med dagens väder: kyla, regn och en jävla grå dimma. Sämst, men bilderna jag tog blev nice!
Älskar ju som dem flesta av er kanske vet vatten i alla dess former!

Jag är riktigt nöjd med bilderna, synd bara att jag inte kan visa dom större för då skulle ni se detaljerna mycket bättre! Men men, sånt är livet!

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 15:36

Detta två T-shirts inskaffade jag idag!
Tycker att dom är riktigt feta, var bara tvungen!

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 15:34

Den här dagen blev riktigt soft faktiskt! Hade lektion, håltimma, åkte hem, tog bussen tillbaka till skolan, hade en lektion till som gick skitbra och sen åkte jag upp på stan en sväng. På stan hittade jag två feta t-shirts som jag var tvungen att köpa! Lägger upp bild på dom snart :) Efter en sväng på stan åkte jag hem, nu chillar jag, väntar på Josefine och vid sex ska jag sätta igång med maten :) Lägger upp bilder från dagen snart :)

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 10:48

Som att det inte räcker med att det är svinkallt ute, nu börjar det regna också! Så sämst men jag kan faktiskt komma på en positiv sak: droppar på löv, blad, grässtrån och så vidare! Ska försöka leta på några fina vattendroppar senare, frosten har jag smält från inatt också så jag såg lite fina droppar typ vid skolan. Tar med mig kameran är exakt vad jag gör! :)

Min buss går om 40 minuter och jag har städat, bäddat sängen, vattnat blommor, plockat rätt och slängt en massa skräp.

Nu är det disken kvar och typ dammsugning och sånt där! Men det får jag ta i morgon :)

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 10:34

Jag har så mycket gamla bilder här i bloggen och jag antar att ni inte ofta gå tillbaka och kollar vad jag gjorde för ett eller två år sedan. Dom bilderna är hur som helst nu borta om dom inte ligger i memorlielanekategorin! Jag har 700 bilder på min blogg så jag försöker rensa. Roligare med nya en gamla bilder eller? Fast dom i memorielane älskar jag mycket! Nu ska jag bädda och fixa lite tills bussen går om en timma! /L!

Ego
Av Lisa Ullström - 30 september 2008 09:58

Hemma nu, från skolan. Hade bara en lektion och nu är det hål i några timmar och sen tillbaka för spanska och lite natur. Jag måste hinna pligga på mina spanskaglosor och Matematik så jag vet inte om jag hinner diska nu men jag slutar ju två, halv tre idag så jag hinner ju alltid senare! :) På mig fråga till höger så verkar ni alla vilja se fler bilder och på länkarna längre ner till höger finns min bilddagbok och min flickr-sida där ni kan se ännu fler bilder! :) För övrigt har jag precis slängt i mig lite kinamat (hade rester) och ska sätta igång med pluggandet nu så jag förhoppningsvis hinner att diska! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards