Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 19:22

Evelina!

En glad Josefine! :)

Jonna fick en rolig sminkning!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 17:55

Josefine, Evelina och Jonna blåste lite bosniska såpbubblor! :)

Jag, Josefine, Evelina och Jonna gick ut för att fotografera lite härliga höstbilder med löv och sånt! Här har ni en bild på Josefine! Så jävla bra tjej! Fina bilder som fan blev det kan jag lova! Kommer mera andra och annorlunda bilder senare ! :) (Vi fixar lite nu, mohaha)

Jonna, Josefine, Evelina och jag! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 14:42

Träffade Jonna i skolan, käkade lunch, hade Matemarik, tog bussen till Järntorget, träffade Evelina, åkte hem! Nu sitter vi här, Evelina ska få frulle, jag ska in i duschen och sen kommer Jonna och Josefine. Kanske Amanda senare också! Visar sig, nu måste vi sätta igång! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 11:37

Nu är jag klar, klätt på mig och tagit fram böckerna. Blir ingen frukost för mig eftersom att jag ändå ska till skolan direkt och äta med Amanda och Jonna. Nu ska jag gå till bussen! Kram, kram!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 10:57

Hallå på er! Nu har jag suttit riktigt länge och grejat med bilder och lagt in i "memorielane". Massa, massa gamla/nya/mysiga/fina bilder! Nu ska jag snart dra på mig myskläderna, käka frukost, ta ut köttfärs så den får tina under dagen tills ikväll och sen ska jag dra iväg mot skolan! Bussen går om en timma så det är inge brottom för mig idag :) Jag chillar bara :) Haha!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 09:50

 

God morgon, Måndag idag och jag har verkligen sovit ut i dag! Johan råkade väcka mig en halvtimma för tidigt men what the hell har ändå sovit riktigt länge. Den här dagen ser jag fram emot riktigt mycket. Jag ska till skolan med bussen klockan tolv, är framme halv ett och då ska jag möta upp Amanda för att äta Lunch och sen har vi Matematik i en timma. Efter det blir det hem på en gång för Evelina ska vara hemma hos mig halv tre så då blir det hem direkt. Evelina är en tjej med mycket ideer, fantasi och kreativitet så för den här dagens har vi en jävla massa sett vi kan fotografera på. MEN vi har inget stativ för det ligger i Johans bil och det suger verkligen för jag skulle verkligen behöva det men men, kanske kan be Vigdis, pappa eller någon att fixa det för idag kommer det att behövas. Jag kan iallafall säga så här om dagens fotografering: mycket färg! :) Jag håller för övrigt fortfarande på med att uppdatera "Memorielane" så kika in där då och då för jag kommer lägga in bilder då och då där! Kul att ha och se tillbaka! Vi hörs sen :) Jag har inget att göra men inget mer att skriva heller så jag ska kika runt på lite bloggar och sånt nu :) /Kram, L!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 21:02

En konvesation jag hörde idag:


- Är du rädd att jag ska såra dig? (Hon)

- Nej... Det är nog mer tvärtom att jag är rätt för att jag inte ska vara det du förväntar dig. (Han)


Tyckte att det var rätt bra sagt för så kan det ju vara ibland.


Har hur som helst legat i soffan framför tv:n den senaste timmen och kollat på "Ensam mamma söker". Tycker att det är jävligt bra faktiskt, haha! Nu tänkte jag uppdatera bildmappen "Memorielane". Enjoy!

Av Lisa Ullström - 28 september 2008 19:39

I kategorin jag skapat som heter "Memorielane" ligger det ett inlägg med endast minnesbilder från fina stunder. Det inlägger kommer jag att uppdatera då och då så missa inte att kika in det! Ska lägga in mer bilder och text i det inlägger just nu! :) Check it out! Kram!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards