Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 07:55

Att hitta på en vettig födelsedagspresent till sin 19-åriga (blir 20) pojkvän är allt annat än lätt. Mina föräldrar har fixat en present och det är resan till England han får av dem, vilket är jättebra! Men vad ska jag fixa då? Jag ska tänka under dagen och sen ska jag upp på stan direkt när jag slutar skolan! Så svårt kan det inte vara väl?

För övrigt sitter jag och pluggar. Det går inge bra alls, hade helt glömt bort att provet skulle vara idag så jag hann aldrig börja plugga i tid! Får hoppas på det bästa helt enkelt! Jag tror att jag ska sluta plugga nu för jag lär mig inget mer av att läsa lite, ska nog städa istället så slipper jag ha så mycket att göra när jag kommer hem från skolan! Vill fota som fan! Hela dan, varje dag!

Av Lisa Ullström - 26 september 2008 07:02

Planering för dagen:

* 06.30 Vakna

* 07.00 Plugga, äta frukost och vakna till

* 10.00 Börjar skolan och har prov

* 14.30 Slutar sista lektionen

* 15.00 Upp på stan och fixa lite saker

* 16.00 Hem fort som fan och städa klart det jag inte hann med igår

* 18.00 Vigdis, Mamma och Pappa kommer och firar Johan

* 20.00 Duschen, fixa smink och hår

* 22.00 Då ska jag vara på jobbet


Det är så det ser ut! Känner mig stressad idag:(

Sämst med allt som ska göras idag men det ordnar sig nog!

Nu måste jag plugga! /L!

Johan fyller år i morgon :)

Neneh Cherry - Woman
Ego
Av Lisa Ullström - 26 september 2008 06:57

Idag är det Fredag! Äntligen! Den är efterlängtad som fan. Förutom första delen av dagen då. Skolan. Prov och sen dubbla lektioner i Naturkunskap. Inge roligt alls men det är bara att bita ihop! Det gick bra att jobba igår, tog lite tid innan jag kunde sätta igång bara på grund av lite folk men utöver det så blev det bra bilder! Nu är klockan ungefär sju, jag börjar om tre timmar och är uppe nu för att plugga för det fanns ingen tid för det igår så nu är det bara att sätta igång och göra någonting vettigt! Well, vi hörs väl senare! God morgon, hej!

Av Lisa Ullström - 25 september 2008 22:09

Klockan är tio så det kan vara lite för tidigt att dra till jobbet än men jag tror på tryck idag eftersom att det är löning för dom flesta! Så jag ska nu om en liten, liten stund (hör och häpna) sätta mig på cykeln och dra mot jobbet! Hoppas på tryck nu! Natti, L!

Av Lisa Ullström - 25 september 2008 20:39

Johan och jag handlade en massa på Willys, åkte hem! Skulle laga tacos men insåg att tiden inte skulle räcka till så det blev pizza idag och tacos i morgon! Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska bara försöka få någon jävel att tagga till för Harrys så jag slipper gå dit helt själv! Ska försöka jobba snabbt idag iallafall så jag är lite pigg i morgon när jag har skola med prov och sen jobbet på kvällen! Nej, nu ska jag tjata lite på Emil och sen ta en dusch :) Löning idag!

Av Lisa Ullström - 25 september 2008 19:12

Nu åkte vi till Willys och handlar! Fick en hel del pengar av mamma! Perfekt till England. Nu ska jag försöka spara! Tacos blir det ikväll! :) Gott, gott! Kram hey!

Av Lisa Ullström - 25 september 2008 18:17

Har fortfarande inte bestämt om jag ska städa vardsagsrummet idag eller inte men hur som helst så ringde Johan precis och han är på väg hem från jobbet så direkt när Vigdis har varit här med matpengarna, mina pengar och hämtat tvätten blir det Willys och handla. Sen när vi kommer hem ska vi fixa käk, jag ska plugga, vi ska chilla en stund framför tv:n och sen ska jag slänga på mig några softa kläder och sen dra till jobbet! I morgon har jag en liten sovmorgon så jag ska försöka sova länge och inte gå upp alltför tidigt! Naturkunskapsprov på B-kursen och sen har jag Naturkunskap A också om det är före eller efter! Plugga, plugga som faan ska jag göra sen! Nu ska jag faan sätta igång med vardagsrummet så jag slipper tänka på det i morgon! Kram, kram L!

Av Lisa Ullström - 25 september 2008 17:57

Exakt vad jag är! Städat som faan nu, bara vardagsrummet kvar nu! Har inte bestämt om jag ska städa i det rummet idag eller i morgon. Behöver verkligen plugga och jag tror inte att Johan tänker åka till Willys själv (om jag känner honom rätt)! Men men, med lite tur hinner jag ta det i morgon! Eller vad faan, kanske lika bra att få allt klart idag! Skönast så egentligen! Får se, :)!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards