Alla inlägg den 1 september 2008

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 22:46

Tre lektioner i skolan i morgon: Matematik, (håltimma), Spanska och sist men inte minst Naturkunskap. Blir en halvjobbig dag men på håltimman tänkte jag antingen åka hem en sväng och chilla eller gå på stan och köpa skorna eller kanske träffa någon homie och glida lite. Hur som helst så verkar det bli tryck ute i morgon vilket är bra eftersom att jag ska jobba i morgon kväll på Satin. Nu måste jag iallafall sova för jag är helt slut. God natt! L!

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 22:09

Oftast lägger jag in mer bilder på: Http://lisalinnea.bilddagboken.se /Lisa!

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 22:06

Jag och Johan åkte ut till mamma och pappa. Jag lämnade min tvätt, fotade duvan och lite annat medans Johan och mamma stack iväg och köpte pizza. När dom kom tillbaka åt vi och pratade, drack lite vin och bara umgicks. Efter maten plockade jag ihop lite grejer att ta med till lägenheten och sen så blev det rulla hemåt. Pengar fick jag av mamma också, hur guld som helst! Nu kan jag köpa nya skor! :D

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 22:04

Dagens nyhet: Jag fick pengarna av mamma :D
Dagens mat: Pizza!
Dagens klag: På mitt ordspråk och att jag är tråkig?
Dagens inrritation: Matematik.
Dagens I LOVE: Fresh Island chipsdip, tror det är Estrellas. Annars OLW:s.
Dagens snyft: Pratade med bror min, saknar honom mer!
Dagens fråga: Varför är ni så dåliga på att kommentera?

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 18:47

Underbar dag! Skolan, kort dag. Städat hemma och nu är det strålande fint! Johan är hemma, står i duschen och jag har fixat mig lite. Helt i onödan men kände för det idag ändå så om cirka en kvart åker vi ut till mina föräldrar, äter, lämnar, tvätt, får pengar och lite så! Ha en trevlig kväll nu, kanske dyker upp bilder senare :) /L!

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 16:07

Dagens doft: Vim (rengöringsmedlet, haha)
Dagens köp: Nada, än men hoppas på skor senare och sen blir det mat.

Dagens misstag: Att jag inte frågade om hjälp på Mattelektionen vilket jag verkligen borde ha gjort!
Dagens längtan: Lön och en ren lägenhet!
Dagens tillstånd: Ganska pigg och absolut på bra humör!

Dagens stupade: Imorse när jag såg på mitt schema att jag började 13:00 och inte 09:00.
Dagens träning: Cyklade runt en sväng i morse i brist på annat och så har jag sprungit runt i lägenheten och städat haha, vilken träning!
Dagens middag: Den har inte blivit av än men det talas om pizza!
Dagens opperation: None!
Dagens wiho: Äntligen tagit tag i städningen :D
Dagens samtalsämne: Skolan, utgång o.s.v
Dagens telesamtal: Mamma ringde förut :P
Dagens love: Lady Gaga - Just Dance (Jag är kär i den låten)!

Dagens inbjudan: Det tror jag inte att jag har fått någon, haha!

Dagens trash: Dammråttor, blommgjord på golvet och massa skit överallt!

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 15:50

Jonna gled precis hemåt och jag ska fortsätta städa. Har plockat rätt på det mesta, diskat, bädda sängen och sånt. Nu blir det damma för fullt och sen dammsuga, vattna blommor och sånt där! Känns riktigt jävla skönt faktiskt! När Johan kommer hem ska vi ladda ner en film och sen åka till mamma och pappa där vi ska äta och jag ska fota en duva, har jag tänkt. Vi ska dessutom hämta pengar och så ska jag försöka få pengar av mamma så jag kan köpa nya skor. Behöver verkligen ett par nya vita, helt vanliga sneakers. Precis som jag redan har men mina är så jävla trasiga nu alltså! Tror att den här dagen kan bli riktigt bra, vädret är ju fint och hela köret. På vägen hem ska vi förbi min kusin en sväng också och sen blir det handla en sväng! Nu måste jag sätta igång, Johan kommer hem om två timmar och jag vill hinna ta en dusch innan vi ska åka också! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 15:23

Lisa Ullström, 19 år och sitter fortfarande kvar vid skolbänken på Risbergska skolan. Jag går fjärde året. Slöaseri med tid när jag kunde sluppit det och skött mig bättre under mina tre år. Hur som helst: jag är en uttråkad människa på dagens enda lektion. Matematik A. Jag förstod ingenting den här gången. Var faan är tal i bråkform liksom? Jag såg bara en massa siffror och streck. Förstod inte ett skit. Dessutom är jag som sagt 19 år och fyller 20 år i Januari. Dom i min klass är 16 år, ska fylla 17 och allt är så där lagom roligt, fnittrigt och alla ska prata i käfften på varandra. Jag menar räck upp handen om du vill något annars håll käfften och gör det du ska. Det värsta är när man inte förstår ett skit så där som på dagens lektion och vill be om hjälp men det är för pinsamt och så sitter man där och väntar på att klockan ska bli: lektionen slutar. Tio minuter kvar och man sitter fortfarande där som ett feting jävla frågetecken på grund av att man är för dum och feg för att be om hjälp. Eftersom att den lektionen inte direkt blev som jag tänkt mig och eftersom jag inte gjorde någon nytta för fem öre så är jag nu hemma i lägenheten med Jonna, städar hela lägenheten från tak till golv. Fint som fan ska det bli. Wish me luck /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards