Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Skolan!

Av Lisa Ullström - 1 september 2008 15:23

Lisa Ullström, 19 år och sitter fortfarande kvar vid skolbänken på Risbergska skolan. Jag går fjärde året. Slöaseri med tid när jag kunde sluppit det och skött mig bättre under mina tre år. Hur som helst: jag är en uttråkad människa på dagens enda lektion. Matematik A. Jag förstod ingenting den här gången. Var faan är tal i bråkform liksom? Jag såg bara en massa siffror och streck. Förstod inte ett skit. Dessutom är jag som sagt 19 år och fyller 20 år i Januari. Dom i min klass är 16 år, ska fylla 17 och allt är så där lagom roligt, fnittrigt och alla ska prata i käfften på varandra. Jag menar räck upp handen om du vill något annars håll käfften och gör det du ska. Det värsta är när man inte förstår ett skit så där som på dagens lektion och vill be om hjälp men det är för pinsamt och så sitter man där och väntar på att klockan ska bli: lektionen slutar. Tio minuter kvar och man sitter fortfarande där som ett feting jävla frågetecken på grund av att man är för dum och feg för att be om hjälp. Eftersom att den lektionen inte direkt blev som jag tänkt mig och eftersom jag inte gjorde någon nytta för fem öre så är jag nu hemma i lägenheten med Jonna, städar hela lägenheten från tak till golv. Fint som fan ska det bli. Wish me luck /L!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards