Alla inlägg den 16 september 2008

Av Lisa Ullström - 16 september 2008 23:07

Nu är jag framme hos Madeleine där min barndomskompis Anna R befinner sig! Ni får se bilder på folket i morgon! Här bjuds det på grogg, shots och cider så jag njuter! Det har varit en guld dag i dag och jag förväntar mig inget mindre av kvällen! Ha en bra dag nu gott folk :) Kram på er!

Av Lisa Ullström - 16 september 2008 23:07

Nu är jag framme hos Madeleine där min barndomskompis Anna R befinner sig! Ni får se bilder på folket i morgon! Här bjuds det på grogg, shots och cider så jag njuter! Det har varit en guld dag i dag och jag förväntar mig inget mindre av kvällen! Ha en bra dag nu gott folk :) Kram på er!

Av Lisa Ullström - 16 september 2008 19:39

Helt värdelös bild men skitsamma! Här får ni se mig i action iallafall! :)

Ego
Av Lisa Ullström - 16 september 2008 19:27

Hej på er, gott folk! Nu är jag hemma efter ännu en underbar dag! Det går bra nu kan man säga! Började dagen med lunch i skolan med Jonna. Hade två lektioner direkt efter varandra och sen åkte jag upp på stan en stund, kollade kameror och så eftersom att jag snart ska inskaffa en ny. Efter det gick jag mot Gustavsvik för att träna! Simhoppet gick jättebra för att vara första gången så länge och jag fick Lisa att ta några bilder så vi får se om en stund om det blev några bra! Isåfall lägger jag självklart upp dom :) Nu är det lite stressigt, ska laga mat och sen hoppa in i duschen och fixa mig inför ikväll för att jobba. Innan jobbet ska jag troligtvis förbi Madeleine en sväng :)

Av Lisa Ullström - 16 september 2008 10:31

Nu har jag varit ute och cyklat en sväng! Håller på att plocka ihop mina grejer nu till träningen idag och ska snart ta bussen till skolan för att käka med Jonna! Har två lektioner och se slutar jag! Då ska jag dra till G-vik och träna! Höres senare, förhoppningsvis med lite bilder från simhoppet :) Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards