Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 19:41

Min mamma har börjat kommentera min blogg! Nu vill hon se bilder från farmors födelsedag! Till dig mamma: Jag kan skicka dom till eran mail så får ni dom. Vill inte lägga ut dom på bloggen! :)


Till er andra så är det kanske dags för mig att käka lite glass och bänka mig framför tv:n en stund :)

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 18:50

Här kommer några bilder från ikväll! Mysiga tycker jag :)

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 18:38

Hell yeah! Jag fick komma ut och fota! Johan och jag stack ut och fotade lite! Motivet får ni se snart när jag laddar upp bilderna! :D

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 17:47

Nu, förhoppningsvis ska jag få komma ut och fota lite! HOPPAS HOPPAS!

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 17:26

Började dagen med Matematik i skolan, hände lite med Amanda och sen hämtade Johan mig i skolan. Vi åkte till Willys idag och handlade det som vi glömde igår! Efter det åkte vi till mammas jobb och hämtade lite kläder som Vigdis hade tvättat åt mig! Åkte sedan upp på stan, kollade kameror, lämnade in mitt objektiv och åkte sedan hem. Väl hemma lagade vi lite käk och sen har vi mest städat, ätit glass framför tv:n, plockat med tvätt och en massa annat skit i lägenheten! Det som händer nu antingen plocka vidare i lägenheten eller sticka ut och fota lite eftersom att det är en sådanm fin kväll och jag får damp när det går en hel dag utan att några kort blir tagna så nu får vi se vad Johan vill göra. Han är nere och hämtar tvätten! Duktigt, duktigt :) Kram på er! Håll tummarna för bilder nu så kanske det dyker upp sen :)

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 12:10

Nu har jag faktiskt hunnit sortera tvätten och städat lite! Ser förjävligt ut här och jag hatar det! Har fått ont i handleden av allt städande nu också! Som fan! Sämst! Bussen går om 20 minuter så jag ska snart gå neråt! Jag är hungrig som fan, finns ingen frukost hemma och så är jag grinig också för att det ser ut som det gör och jag egentligen inte har någon ork till att städa! Skit samma, får försöka ta tag i detta sen! Hej!

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 11:26

Ska dra till skolan snart! Hinner inte sortera tvätten så det är bara att hoppas på att Johan klarar det själv. Nu ska jag och packa ihop mina bäcker, busskort och allt sånt så hörs vi senare! :) Pöss!

Av Lisa Ullström - 22 september 2008 10:45

God morgon!

Jag har sovit så jävla skönt inatt, var helt deckad! Är iallafall vaken nu, ska upp, klä på mig, sortera tvätten så Johan kan köra några maskiner idag och sen ska jag röra mig mot skolan. Har en lektion idag bara. Kan knappt bli skönare. Efter skolan ska jag försöka åka upp på stan en sväng och lämna in mitt objektiv för lagning och så ska jag och Johan kolla på kamera åt honom. Nu är det dags för mig att sätta igång! See you later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards