Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 07:20

Nu måste jag snart röra mig mot skolan, jag är så jävla trött idag :( /L!

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 07:00

Jag vill verkligen inte till skolan idag, pallar inte åka dit, hem, dit och sen hem igen! Så jävla jobbigt med fucking håltimmar men sånt är livet. Måste verkligen dit så nu ska jag äta frukost, slänga på mig kläder och packa ihop mina böcker! Matematikprov på Torsdag så jag får inte missa den sista lektionen i Matematik nu! Höres senare ! /L!

Av Lisa Ullström - 30 september 2008 06:28

Nu är jag nyvaken, Johan väckte mig... På ett jättedumt sett men sen kom han och krama och pussa på mig så det skiter jag i nu. Han åkte iallafall till jobbet och jag låg kvar ensam. Sämst! Så jag gick upp, sitter här just nu, ska snart äta frukost och sånt. Idag tänker jag bara slänga på mig myskläderna och dra till skolan! Har ändå feta håltimman sen så jag hinner både diska, greja med bilder och duscha sen när jag kommer hem! Ikväll ska jag jobba och så ska jag ut med tjejerna. I morgon borde man väl börja packa lite smått, ta fram pass och allt sånt för säkerhets skull så att det inte är omöjligt att hitta sen när vi ska åka! Jag längtar, längtar, längtar som fan nu! Snart så! :) Kram, L!


Tisdag:

* Skola 08.15-14.00

* 09.15 Håltimma, hem diska, städa och duscha!

* Är hemma vid 15.00 och då skulle kanske Josefine komma över

* Inann klockan 22.00 någon gång kommer Josefine över om hon inte kommer tidigare och fixar sig tillsammans med mig så vi går till Satin tillsammans.

* 22.30 Jobb på Satin och när jag är klar blir det lite shakin that ass med tjejerna (Josefine och Jonna, kanske Caroline)

* 01.00 Senast ska jag hem och sova!


Onsdag:

* 08.30-13.10 Skola

* Efter skolan blir det hem, plocka, greja, laga mat, packa, hämta kläder hos mamma och pappa eller om dom kan komma hit med grejerna och sen kommer jag och Johan åka till Frövi för att hälsa på Johans mormor :) Vi ska sen också förbi Johans föräldrar för dom hade en massa glas, skålar och sånt som vi kune få :)

* Ska försöka lägga mig vid 22.00


Torsdag:

* Skola 08.15-15-30 (PROV)

* Direkt hem, packa och greja, tvätta om det behövs, fixa käk och spendera lite tid med Johan och dessutom kommer Johans kusin hit en sväng

23.00 Jobba på Harrys

* Ska jobba så fort som möjligt så jag kommer hem och inte är alltför trött när vi åker till England

* God natt senast 01.00


Fredag:

* Hinner inte med skolan idag, det blir för stressigt. Kanske hinner med första lektionen , får se

* 13.00 Åker jag och Johan mot Västerås för att flyga därifrån till England

* 15.00 Planet avgår

* Någon gång efter 17.00 är vi framme i England och Johans syster hämtar oss där, efter ett par timmars bilfärd är vi hemma hos dom i Hurst Green

* Sen spenderar vi en vecka där, bye suckers! :D

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 23:00

Morgondagen består av skola men 08.15 och 14.00 Där i mellan har jag också en håltimma på tre timmar så jag får väl åka hem på den. Pallar inte sitta i skolan i tre timmar. Kan lika gärna åka hem och ta disken som jag gjorde förra veckan! Tidig skoldag i morgon så bäst att lägga sig i tid. Ni får sova så gott! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 21:24

Tacosen sket sig, klockan blev alldelöes för mycket och jag hade ingen ork att göra det nu så vi slänge in två vesuviopizzor i ugnen och kollar just nu på Bourne på trean! Riktigt bra och spännande film! Tjejer, tack så mycket för den här dagen! Den var guld! :) Nej, nu måste jag kolla pizzorn! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 20:36

 Den här dagen var underbar! Strålande väder, tyvärr lite för kallt men det är ju höst så det får man stå ut med! Nu har jag iallafall följt Josefine hem och är hemma igen. Nu är det idol, ska laga mat, försöka kolla på Idol sammtidigt och sen blir det film. Idag blir det tacos för vi har en jävla massa köttfärs som måste lagas och Johan är så jävla hungrig. Det är ju en maträtt som går fort att laga! Nej, nu lär jag sätta igång, klockan är faan snart nio! Kram på er!


Föresten! Johan nämde precis Hoola Hoops! Det är ett slags snacks! Så jävla goda och dom finns i England. Ska köpa med mig massor hem! Hoola Hoop betyder ju rockring, haha! Det är små runda typ chips i söta olika färger på påsarna med olika smaker! Ni ska få se en bild på en sådan påse! :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 19:50

Nu ska jag följa Josefine hem. Jonna har precis cyklat hemåt och Evelina ska snart ta bussen hem hon också! Hoppas ni gillar bilderna, tycker att det blev fina bilder med härliga färger :)

Av Lisa Ullström - 29 september 2008 19:32

Jag, Evelina, Josefine och Jonna har fotograferat och grejat idag! Varit riktigt trevligt faktiskt! Ni kan ju se bilderna nedan! Nu ska vi umgås lite och sen dra!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards