Alla inlägg den 8 september 2008

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 02:59

Dagens jobb: Björnstugan (Expressen.se)

Dagens mat: Lövbigg strofanoff med ris och vitlöksdipp!

Dagens jobbiga: Nämde kanske aldrig det igår men jag tappade plattången på min fot igår så idag har jag ett långt brännmärke på min fot som varar och gör så jävla fucking ont!

Dagens roliga: En massa planer om roliga saker som kommer hända!

Dagens duktiga: Jag och Johan tog ju tag i matteläxan! :D

Dagens frukost: Rostade mackor med pålägg!

Dagens snälla: Mamma (jag fick med mig vin hem) :)

Dagens outfit: Vita skor, vit sportbehå, baggy topp och röd jacka.

Dagens hälsa: Bättre nu men inte frisk!

Dagens köp: Jag är stolt, tror inte att jag har använt mitt kort en enda gång på hela helgen och idag har jag inte heller köpt något!

Dagens söta: Johan, ligger just nu på soffan och sover :)

Dagens roliga människor: Maria, Julia, Anna, Thomas, Anders, Johan, Roger, Mahsun, Linn m.fl

Dagens fynd: Jag hittade en gammal ring som jag ärvde när min älskade mormor gick bort och den tänker jag nu ha på mig hela dan, varje dag :)

God natt och sov gott på er nu. Jag är heeelt deckad så jag måste sova! Nu!
Av Lisa Ullström - 8 september 2008 02:41

Nu är jag snart klar, äntligen med att lägga upp alla bilder! Om en liten stund ska jag borsta mina tänder och lägga mig i sängen och totaldecka! I morgon blir det skola mellan ett och två. Efter det ska jag och Johan iväg och handla och sen blir det hem, städa och plocka och kanske träffa någon av tjejerna eftersom att det var så längesen! Ska bli skönt att ha en nästan helt ledig dag efter att ha jobbat hela helgen med sena kvällar! God natt och sov gott!

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 02:32

Här får ni en bild på sprudlande, underbara, härliga lilla Ida!

Och en söt liten bild på busiga, söta lilla William!

Den sista bilden är på genomgoa, grymt söta lilla Micheal!


Av Lisa Ullström - 8 september 2008 01:39

Moa och Anna

Maria, jag och Julia!
Av Lisa Ullström - 8 september 2008 01:28

Förresten så kan ni nu rösta (har ny fråga under presenationsbilden) :)

Av Lisa Ullström - 8 september 2008 01:26

Hallå, peops! Precis hemkommen från work! Gick bra som fan idag, tror att det blev en del fina bilder faktist och dessutom träffade jag en massa trevligt folk :) Jag kände mig faktiskt lite bättre ikväll men är inte helt frisk. Långt ifrån! Nu ska bilderna in och det kanske dyker upp någon här också! Kram, kram L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards