Alla inlägg den 3 september 2008

Av Lisa Ullström - 3 september 2008 10:29

Morgonens värsta: Att jag försov mig, så sämst!
Morgonens sysselsättning: Städa, städa, städa!

Morgonens frukost: Rostade mackor med olika pålägg.

Morgonens telefonsamtal: Mamma ringde!

Morgonens sms: Johan.

Morgonens dåliga humör: Jävligt dåligt!

Morgonens missade lektion: Naturkunskap!


Av Lisa Ullström - 3 september 2008 09:44

Hej på er, tänker inte säga god morgon idag för jag är på jävligt dåligt humör. Försov mig imorse, hade nio meddelanden på mobilen och tjugo missade samtal! Sen när jag väl kom upp så var det en massa skit i lägenheten så nu har jag plockat upp allt! Jag skulle upp sex imorse men vaknade vid nio. Nej, nu ska jag försöka få den här dåliga dagen att bli bra igen! Frukost och sen ska jag chilla tills jag har min nästa och sista lektion som endast är femtio minuter. Skönt!


Igår var jag iallafall på Satin med Jonna och sen var det en massa annat folk där som man kände också bl.a George som jag inte har träffat på fyra år då han bott i Israel så honom var det jävligt roligt att träffa! Nu måste jag äta frulle, /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards