Alla inlägg under november 2008

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 17:12

Hej på er! Jag är nyvaken, inte alls pigg men kommer självklart bli sen! Att sova är underskattat, iallafall tycker jag det! Om en liten, liten stund ska jag träffa Fredarik och hans kompis en sväng och bara snacka lite skit och han ska hämta en sak.

För övrigt så har jag lyssnat igenom Jedi Mind Tricks nya album och dom har inte gjort mig besvikna. Det är riktigt bra låtar alltså! Några exempel på thunga låtar är: Trail Of Lies, Moonlith och Heavy Artillery. Jag kommer lyssna på dom här låtarna ett bra tag framöver och att tillsammans med dessa låtar lyssna på deras lite äldre låtar som t.ex Heavenly Divine, Black Winter Day, And Now, Battle Cry m.fl så blir det klockrent!


Nu ska jag gå ner och möta upp Fredrik och när Johan kommer hem blir det äta mat och ta det lugnt och sen vid sju ska jag väl hoppa in i duschen och sen dra till jobbet! Ska ringa Jonna nu också och kolla hur det blir med allt :)  

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 14:06

Nu har jag kommit hem från skolan. Vi kollade på film på Naturkunskap A lektionen. Det var Al Gores film An inconventiont truth. Riktigt bra film men den hackade så hela klassen tyckte det var rätt störande! Hur som helst är jag hemma nu, ska varva ner lite, kolla klart på Desperate housewives och sen blir det sova i en och en halv, två timmar :) Nice!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 11:04

Precis haft lektion i Naturkunskap B. Givande lektion faktiskt för läraren är så jävla bra på att lära ut! Om ca femtio minuter har jag Naturkunskap A med ettorna och efter det är jag finished för dagen! Ska röra mig mot cafeterian och köpa en varm oboy nu och sätta mig och plugga lite Natur så jag gör något vettigt med tiden i stället för att sitta här! Trevlig helg people!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 09:08

Dålig start på dagen men nu ska jag dra till skolan, hoppas att tiden går fort och sen åka hem direkt. Vill bara ligga i sängen och sova ut! Det får bli senare! Gotta go!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 08:58

Min buss till skolan går om typ 40 minuter så ska jag plocka rätt lite nu när jag har tid och så ska jag käka lite frukost också! Vi hörs later today!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 08:46

Idag har jag sjukt ont i handleden. Vill klia mig på ryggen men kan inte ha handleden i vissa lägen. Det gör så jävla ont, undrar varför? Måste gå min jävla sjukgymnastik någon gång för jag pallar inte ha så här jävla ont! Fuck!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 08:18

Äntligen! Det är Fredag! Underbart! Jag är jättetrött. Cyklade till jobbet väldigt sent igår men det var sammtidigt bra för det gick fort när jag väl kom dit. Gick och la mig när jag kom hem direkt och idag är jag sjukt trött MEN direkt efter skolan, ska jag åka raka vägen hem, plocka rätt på alla kläder och städa lite. Efter det blir det nog minst två timmar sova för min del! Jag behöver det kan jag säga direkt! Vad ska ni hitta på i helgen då? :)

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 23:52

Nu ska jag dra till jobbet! Harrys it is och mina ögon är helt röda för att jag är så trött men men allt löser sig.

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards