Alla inlägg den 19 november 2008

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 21:43

Nu ska jag lägga mig i sängen med mina spanskaböcker en skvallertidning, plugga glosorna och sen läsa lite skit innan jag somnar. Lång dag trots att jag bara har två lektioner i morgon! Spanska på morgonen och sen Matematik på eftermiddagen. Feta håltimman men jag funderar på att stanna kvar i skolan, hänga lite med Jonna och plugga Naturkunskap. Vi får se hur det blir men det löser sig i morgon! Nu ska jag sova! Natti natti! :)

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 21:31

Nu har jag fotat en hel del idag. Det blev många kort tagna men valde så klart bara ut de få som jag blev riktigt nöjd med. Hur som helst så finns det inte mer tid för att fota idag men i morgon när Johan jobbar funderar jag på att ta mig en promenad och se vad jag kan hitta för fina motiv. Måste plugga spanskan nu så jag får det gjort någon gång och sen ska jag sova! Ska nog försöka ligga i sängen senast klockan tio. Det är mitt mål och om jag lyckas hålla det så kommer jag bli stolt över mig själv! Wish me luck now folks! :)

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 20:47

Jag älskar vattendroppar!

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 20:24


Av Lisa Ullström - 19 november 2008 19:45

Det gjorde jag och här är resultatet! Foto: Johan!

Ego
Av Lisa Ullström - 19 november 2008 19:25

Nu har jag varit ute och träffat Zana en sväng. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och jag lyckades få henne att följa med på min kusins fest på Lördag. Det är något jag ser fram emot kan jag lova! Kommer bli klockrent! Vi stod och pratade ett bra tag men nu är jag inne igen och Zana skulle över till sin andra man (pojkvännen) :P Nu blir det chilla framför datan ett tag och senare ska jag kolla på Tv och plugga inför i morgon :)

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 19:20

Det är dyrt, tar mycket tid, man måste ha mycket fantasi men fy fan vad det är värt. I jämförelse med att öppna ett helt vanligt svensson fotoalbum så är scrap-booking så himla mycket mer givande och roligt att titta i. Färger, trådar, papper, texter och allt möjligt fast allt måste så klart vara syrafritt och det är därför det kostar som det gör. Hur som helst för er som inte vet vad scarp-booking är och vill veta mer exakt så är det bara till att googla på det. Mina är inte så avancerade men här få ni se två bilder som jag har satt ihop i en. Det är på mig och Zana från när vi var i Gran Canaria! Texten är "Bonitas och andra Locas" :)

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 18:09

Det är något jag måste fixa när jag är i Stockholm. Mamma och pappa har önskat sig två feta duntäcken men jag bajsar inte pengar så dom får nog köpa sina täcken själv och få något annat som jag har råd med av mig. Hur som helst så har jag hittat en sak jag önskar mig och det är en thung väska. Beställs från internet men det kan nog Johan hjälpa dom med i så fall! Måste komma ihåg att visa mamma den för den var riktigt thung asså!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards