Alla inlägg den 1 november 2008

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 22:01

Nu ska jag kila iväg till jobbet! Först ut är Satin och sen Björnis! Jonna, Annelie och Natalie ska till Satin så det kommer bli nice! Ha en bra kväll nu! :)

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 20:36

Just nu har jag lånat en kamera av min kusin. Det är en Nikon D80 och jag kör ju i vanliga fall med Canon eos 400D så det ska bli intressant att se vad skillnaderna är och vilken jag tycker bäst om! Kul kul! :)

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 20:08

Exakt vad jag gjorde efter maten. La mig i soffan, stängde ögonen, kramades lite med Johan och somnade direkt! Nu är jag vaken, helt slut, Johan har åkt till Fellsingsbro för att basta och chilla med film med Tobbe och Makke. Inte helt fel men jag ska jobba så nu är det bara upp och fixa mig och sen dra till jobbet! :)

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 18:14

Städar som fan jag och Johan. Annelie och Natalie var precis här och hämtade lite kläder som dom ville låna till ikväll när dom ska ut på Satin! Just nu är Johan på väg till Pizza Diana för att hämta vår kebabtallrik respektive kebabrulle! Jag är sjukt hungrig och tror absolut att jag kommer decka efter maten för att sova lite och sen upp och göra mig iordning! Vi får se hur det blir! Börjar ordna upp sig här hemma med städningen nu iallafall! :)

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 15:28

Pappa plockade upp mig, vi åkte hemåt och stannade vid Max en sväng och köpte en pommes och en dipp. Var tvungen att få i mig lite frulle, hade inget bröd hemma. Åkte hur som helst hemåt, jag gick ut och fotograferade den söta lilla Sparvugglan med min kamera och testade även min kusins Nikonkamera som jag ska få låna ett tag framöver för att testa! Hur som helst hemma igen och ska lägga in bilder så ni får se! Nu blir det städning för hela slanten!

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 12:49

Nu kommer han och hämtar mig! /(L!

Av Lisa Ullström - 1 november 2008 12:24

Jag saknar Bosnien, vill tillbaka nästa år!

Ego
Av Lisa Ullström - 1 november 2008 11:58

Precis pratat med mamma. Pappa behövde åka in till stan för att handla lite så efter att han är klar med det ska han plocka upp mig här hemma och vi ska ut till Gällersta för att fotografera ugglan! Hoppas på bra bilder nu, perfekta vädret idag fast ändå lite för kallt enligt mig! Hur som helst så tänkte jag berätta vad som händer i morgon :)


Tor-Björn, Johans syster sambo kommer hit klockan tolv i morgon med Isak, Felix och Maja. Johan ska då ta med sig Isak eller Isak och Felix till Lek och buslandet medans jag hänger här hemma med Maja fram tills att Sari kommer hit! Medans grabbarna är på Lek och Buslandet med Isak, Felix och deras tolv andra kompisar så ska jag och Sari gå på IKEA och kolla lite. Blir mysigt att bara umgås vi tjejer :) Längtar tills i morgon, tror att det kommer bli guld! Så direkt när jag har fotat ugglan och kommer hem är det städning för hela slanten som gäller kan jag lova! Nu ska jag klä på mig och plocka ihop det sista för pappa är här om en liten stund :) Ha en bra dag så länge!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards