Alla inlägg den 8 november 2008

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 22:44

Byee, nu drar jag till Satin! :)

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 22:38

Nu sitter jag här, helt klar med kläder, hår och allt. Dricker ett litet glas vin och ska snart dra på mig jackan och cykla mot Satin! Ska bli intressant och se om det är mycket folk idag eller inte men det visar sig! Måste röra på mig snart iallafall eftersom att klockan börjar bli mycket! Till er andra får ni sova så gott för jag kommer väl i säng vid tre-fyratiden i natt igen :/

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 21:39

Svensson, svensson på Tv just nu och jag har sminkat mig klart. Ska platta håret, tupera och sätta i löshåret och sen är det kläder och klart! Ska ta mig en cider innan jag drar också :) Eller ett glas vin :)

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 20:45

Dagens mysiga: Inte hunnit så mycket mys men med var gulligt att se Johan ligga och sova och sen pussa lite på honom :)
Dagens onda: Johan fuckade min handled! Aj!

Dagens köp: Mat på ICA!

Dagens jobb: Satin och Björnis blir det ikväll!
Dagens bästa: Adidaströjan blev min! Weyy!

Dagens trevliga: Pratar med min kusin en massa och det var inte helt fel! :)
Dagens jobbiga: Jävla skit aquarium och att det är så jävla äckligt smutsigt i lägenheten!
Dagens nu: Duscha!

Dagens mat: Tacos!
Dagens häng: Med Jonna självklart!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 20:10

Klockan är åtta, vi har precis ätit och är mätta. Jag har fört in pengar på tjejen vars tröja bli min om några dagar och ska snart ta mig en dusch, fixa mig och dra till jobbet!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 18:56

Tröjan på bilden som Jonna har på sig är den som jag kommer få om några dagar! :D

Ego
Av Lisa Ullström - 8 november 2008 18:47

Johan håller på och fjantar sig! Han är ju trött så det är därför han barnslar sig så! Hur som helst ska jag slänga ner honom i soffan nu så jag får laga mat, diska och greja ifred! Ready to make dinner now!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 18:09

Tidigare idag kollade jag och Jonna på Mtv EMA. Mest för att kolla vilka artister som uppträdde. Det var inte speciellt många som var bra live men jag visste att Beyonce skulle knäcka! Hon gjorde mig inte besviken kan jag säga för både Jonna och jag fick gåshud! Den tjejen är thung!

Iallafall så skulle ju min kusin Lovisa som är fjorton, snart femton komma över och hälsa på oss idag eftersom att vi inte setts på år och dar (fråga inte varför men synd är det) men det blev ändrade planer så troligtvis ses vi iallafall i veckan eller nästa helg! :) Man måste ju hålla ihop släkten så klart!

Ikväll blir det work också! Satin och Björnstugan som gäller! Jag är taggad och redo nu när jag har fått sova. Tog en dusch innan jag gick och la mig också så jag skulle slippa föna håret så länge senare! Nu ska jag sätta igång med maten, är riktigt hungrig och sugen på tacos! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards