Alla inlägg den 7 november 2008

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 18:39

Du missförstår precis allt jag säger. För att du inte vill förstå mig. Jag har förklarat för dig flera gånger att du inte ska säga så som du gör på grund av att du får mig att tänka en massa sjuka tankar. Det är ju du som inte tänker dig för innan du pratar. Du borde verkligen tänka på vad och hur du säger saker. Jag har dessutom sagt att anledningen till att jag reagerar som jag gör är för att jag bryr mig. Är det så jävla svårt att ta in? Vill du hetsa, skrika, härja och hålla på bara för att du missförstår så varsågod och gör det men du borde fan fråga varför jag reagerar som jag gör istället för att flippa ur för det här håller inte!

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 18:30

Ja, jag totaldeckade som vanligt. Skönt! Är inte alls pigg men det blir jag så fort jag får ta mig en dusch och fixa mig. Johan är hemma och ska snart dra iväg igen på sin personalfest! Jag måste skynda mig lite, ska till Zana med Jonna innan jobbet. Blir inget Evelina dessvärre. Ändrade planer! Nej, nu är jag förbannad och sånt så jag ska lugna ner mig, ta ett glas vatten, hoppa in i duschen och göra mig iordning! Cya, wish me luck at work tonight!

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 17:03

Fan, vilken dag! Skola, hem, mamma kom över med tvättetm hämtade tröjan och åkte till Team Sportia för att hämta en ny som var hel. Den fanns självklart inte i Örebro. Fuck! Så på Måndag blir det troligtvis Västerås IGEN! Måste ha den alltså! Hur som helst så hämtade dom mig igen så att jag skulle få se om det fanns nån annan Adidas som jag ville ha men det gjorde det inte! Vi träffade Maria, Evelinas mamma och åkte ut till Lager 157. Jonna, jag, mamma och Vigdis! Maria och Evelina kom dit. Jag fick en baggy t-shirt och ett par trosor av mamma :) Evelina fick en likadan t-shirt som jag fast i en annan modell! Really nice! Nu är jag och Jonna hos mig, har precis ätit och Jonna ska hem. Jag tror att jag ska vila en stund och sen upp, fixa mig och sen ska jag och Jonna dra till Evelina i Brickebacken och sen hem till Zana en sväng och hälsa på och sen blir det jobbet! Nu måste jag vila en timma! Kram!

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 12:59

Det är väl inte för mycket begärt från min sida att begära lite hjälp och råd från er läsare? - Tycker ni att jag ska byta sida att blogga på? Anledningen till att jag frågar är för att bilderna endast syns i så liten storlek på den här sidan så jag tänkte byta bloggsida. Kommer bli jobbigt men kanske värt. Så kommentera och säg vad ni tycker nu!

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 12:37

Precis kommit hem från skolan. Hade bara en lektion och när den slutade så käkade jag lunch med Jonna, Emma, Judith, Anna-Bell och några mer i deras klass. God mat var det och efter lunchen tog jag bussen hem. Är äntligen hemma, ska plocka städa och spela feting jävla hög musik och bara njuta av att få vara all fucking alone! Skönt! Saknar Johan som faan men får ju träffa honom senare så ska passa på att göra lite nytta nu när jag är ensam hemma! Mamma och Vigdis kommer snart över med min tvätt också och så ska dom dra och fixa Adidaströjan! Nu ska jag sätta igång!

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 12:31

Det jobbigaste med det här extraåret och de två olika klasser jag går i är när det bli grupparbeten. Dessa klasser, iallafall en av dom har ju redan sin sammanhållning, sina grupperingar och jag känner knappt någon alls. Den enda som jag känner lite bättre än dom andra har bytt klass eftersom att hon inte trivdes i klassen. Dom jag går med är både två och tre år yngre än mig och det är svårare än man kan tro! Jag saknar min gamla klass, sammanhållningen, skratten, att man hjälpte och stöttade varandra. Att man hade riktiga vänner i sin klass! Visst jag är inte där för att skaffa vänner, utan där för att fixa till mina betyg. Detta är min troligtvis sista chans och jag vill verkligen fixa det! Problemet är när det bli grupparbeten och jag inte hamnar i någon speciell grupp. Läraren gör ju lite fel också som inte bara sätter mig i en grupp när han/hon vet hur läget är men dom kanske tycker att det är mitt ansvar också. Jag vet inte. Hur som helst så var det lite lättare när jag gick med nuvarande treorna, det skiljer bara ett år och man känner några, har mer saker gemensamt o.s.v Hur som helst, this is my time och jag skiter i alla andra. Jag gör detta för mig, inte för någon annan. Punkt slut.

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 09:06

Jag antar att min blogg börjar bli tråkig. Det måste vara så eftersom att jag själv tycker det. Jag vill fota, hela dan varje dag 24 7 men det finns inte så mycket tid till det liksom! Jag ska försöka bli bättre men jag hatar den dystra vintern med kyla, snö och allt är grått! Min inspiration och motivation har just nu nått sin botten men när man minst anar det så tar det fart igen.


Sen vill jag säga en sak till: Detta är till ni som känner er träffade. Jag skulle ta detta med er när jag träffar er om det inte vore för att vi aldrig träffas så jag tar det nu. Om man säger att man vill bli fotograferad och ni säger att ni ska höra av er i helgen och säga vilka tider som passar och så vidare så ska ni göra det också! Ni ska inte tro att ni kan ta mig för givet för då kan jag göra annat. Sen är det ju helt okey om man pratar med mig om saken men att skita i hela projeketet när jag sitter och planerar för eran skull. Det funkar inte så. Inte hos mig iallafall bara så ni vet.

Av Lisa Ullström - 7 november 2008 08:27

Nyvaken, precis dragit på mysbrallan och tjocktröjan! Sovit så grymt skönt inatt förutom att det tog jättelång tid för mig att somna eftersom att jag vilade ett par timmar tidigare på kvällen före jobbet! Hur som helst så blir det frukost nu och sen ska jag till skolan! Har bara en lektion idag, riktigt skönt! När jag kommer hem ska jag städa och plocka och sen troligtvis vila en stund så jag är pigg ikväll! Mamma kommer nog förbi sen också för hon har tvättat alla mina kläder som måste tvättas på ett speciellt sätt och sen ska hon byta en av mina nya Adidaströjor för det är ett hål i den och jag har inte ens använt den än så det måste ordnas!

För övrigt så tror jag att jag ska träffa Jennie idag! :D Hon såg mitt inlägg igår och skrev en liten kommentar! Hoppas, hoppas att vi hinner ses!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards