Alla inlägg den 6 november 2008

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 23:38

Så, nu drar jag till Harrys och jobbar! :)

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 23:02

Jag sitter och grejar lite med bilder till min flickr-sida (den finns bland kategorierna längre ner på sidan till höger för den som vill se)! Johan sitter i soffan och äter glass. Jag ska när som helst fixa mig och dra till jobbet, vill egentligen bara dra dit i mina myskläder men men bara att dra på sig någonting som är lite med nice än så! :)

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 22:43

Erika och Jennie, ni är två av dom personer som jag saknar så jävla mycket! Så nära men ändå så långt bort! Jag tror att vi ses snart tjejer! Ni är guld!

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 22:31

Största lyckoruset fick jag idag! Jag hittade mitt busskort! Eller någon hade lämnat in det på Länstrafikens kontor när jag var där idag och kollade! Där tjänare man två hundra spänn! Skönt!


Idag ska jag jobba på Harrys vilket innebär att jag är ledig på Söndag. Funderar på att gå ut men det lutar mer åt att vara hemma och bara ta det lugnt. Hur som helst helgen ser ut så här:

Fredag:

10.0-11.00 Skola (Endast en lektion i Naturkunskap B med Rms2a)

Hem & städa

22.00-02.00 JobbaKåren!


Lördag:

Ingen aning om vad jag ska göra hela dagen

22.00-02.00 JobbaSatin och Björnis!


Sändag:

Fars dag hela dagen! :)

15.00-17.00 (ca) ska min plus Johans familj till en restaurang mellan Örebro och Arboga och äta mat för att fira farsdag och presenten är fixad!

På kvällen är jag ledig! Skönt! Får se om vi drar ut jag och pinglan eller inte!

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 22:13

Var som sagt på Marieberg med Madelen idag och lyktan i mitten köpte jag på guldfynd och likaså de två glasen att ha värmeljus i längst ut, längst ner på bilden! Köpte förvaringskartongerna med vit botten och svart tryck på Coop forum och de två genomskinliga glasen med vitt tryck hittade jag på Finrummet. På den övre hyllan på bilden står det två vita glas med svart tryck och det är två av dem som jag köpte på "Nisses" i Västerås!

Det här är "trädet" som jag pratade om. Det är från IKEA och kostar endast 59 kronor. Perfekt att hänga en massa smycken på! :)

Tror att jag visade bild på dom här två förut. Det är shablonerna (eller hur det nu stavas) som jag har satt upp ovanför spisen i köket! Madelen och jag satte också upp en på kylen och en på frysen idag. Det blev riktigt snyggt! Sådana dekorationer och små detaljer gör så mycket i ett rum!

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 21:55

Jonna kom över en sväng och när Johan kom hem så gled hon hemåt igen. Jag visade Johan allt jag köpte och allt jag fixat med och han verkade tycka att det var okey! Jag hade satt in en potatisgratäng i ugnen också så när Johan kom hem började han laga lövbiff. Maten var snabbt klar så vi satte oss framför Mtv och X-effect och kollade på Tv. Efter maten vilade jag och nu har jag precis vaknat. Jag är riktigt jävla trött men ska ta mig upp, slänga på mig lite smink och kläder och sen dra till Harrys och jobba! Lika bra! Ska lägga upp lite bilder snart om jag orkar, är så seg i hela kroppen!

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 17:26

Idag har jag och Johan varit tillsammans i 17 månader! Jag älskar dig, hjärtat!

Av Lisa Ullström - 6 november 2008 17:23

Johans och min lägenhet börjar verkligen bli finare nu! Blommor, ljus, dekorationer och små detaljer! Ska få mina gardiner som jag hade i mitt rum ute hos mamma och pappa för dom är lite ljusare! När vi tapetserat kommer det bli så grymt fint! Vitt med fondväggar och sånt! Jag längtar tills vi tar steget och sätter igång med allt! Just nu håller jag såklart på med stäning och plockning av grejer! Ska snart sätta igång med maten för Johan, hjärtat slutar ju snart! :) /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards