Alla inlägg den 27 november 2008

Av Lisa Ullström - 27 november 2008 15:57

Hade Matematik sista lektionen och det gick helt okey förutom psyket Amanda förstörde allt! Hon skicka virus till min mobil! Tönt! Hur som helst så drog jag upp på stan för att kolla på julklapp till Johan och det gick väl okey men ska kolla lite till :) Köpte en baggy t-shirt till mig själv! Kände att jag behövde det efter den här sjukt långa dagen haha! Nu är jag äntligen hemma, ska chilla, kolla på Tv, vila lite och sen fixa käk! Blir korv och mackaroner idag! Riktig svennemat! :) Gottis!

Av Lisa Ullström - 27 november 2008 11:08

Sitter i skolan, precis som förut. Precis ätit lunch med Jonna, Judith och Sofie. Ska ha Matematik om över en och en halvtimma. Pratar för övrigt med Johan i telefon och är så jävla uttråkad! Ska hem direkt efter skolan iallafall om jag inte springer förbi en affär på stan en snabbis. Vill fixa en grej så fort jag kan så det är klart men vi får se :)

Av Lisa Ullström - 27 november 2008 09:55

Åkte till skolan imorse, hade Spanska när jag kom fram. En och en halv timmas lektion men det gick rätt fort, har ju Judith och Ana-Bell i klassen. Hur som helst, så har jag håltimma nu. Har precis suttit i cafeet, käkat en macka och druckit varm oboy samt pluggat Naturkunskap B. Nu sitter jag i B-korridoren och pluggar Naturkunskap A på datan och det funkar väl. Jonna kommer hit snart så vi ska väl chilla en stund om hon hinner. Ska försöka hinna upp på stan en snabbis idag och fixa en sak men vi får se hur det blir :)

Av Lisa Ullström - 27 november 2008 07:11

Sitter just nu och äter min yoghurt till frukost :) Har duschat, gjort mig iodning och klätt på mig. Min buss går om en halvtimma så fram till dess ska jag äta klart, plugga på mina glosor och chilla! Så fint i lägenheten nu! Skönt som fan! Idag ska Johan troligtvis tvätta och då ska jag plugga och sen i kväll jobbar jag! Ska försöka gå dit i tid. Det har ju precis varit löning så nu är det nog en del folk! Går dit senast elva idag! Ska be Johan om skjuts också för jag hatar att cykla när det är så jävla halt på marken och dessutom iskallt! Nej, nu måste jag sätta igång! Ha em bra dag så länge :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards