Alla inlägg den 10 november 2008

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 23:01

Om ni vill se mkt bilder så klicka på "Resor", "Portfolio", "Memorielane" o.s.v i spalten till höger! Där finns en massa blandat! :D Natti!

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 22:49

Ganska lång, mycket jobbig dag i morgon! Ska sova nu och i morgon på håltimman ska jag stanna i skolan och plugga istället för att åka hem! Det är lika bra! God natt! Kram :)!

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 21:48

Johan har totaldeckat i soffan! Så söt när han sover :) För övrigt, riktigt fint i lägenheten nu, städat och i ordning! Har fått en jättefin taklampa av Johans föräldrar som sitter upp men vi ska fixa till den i morgon satt den sitter på rätt plats i rummet också :)


Jag har ett behov av att plåta just nu iallafall. Håller på att bli tokig. Vill ta nya fina, livfulla, energiska, glada bilder liksom! Ska styra upp det! Snart, snart!

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 20:35

Får en del frågor om vart jag köper mina Adidaströjor. Jag är besatt av Adidas och lika väl som jag drar till dom så dras dom tydligen till mig eftersom att jag alltid lyckas hitta dom, haha! Hur som helst så är mitt råd till er som vill hitta Adidaströjor att kolla på Tradera.com, STADIUM, Inter Sport, Team Sportia och Adidas både i Sverige (Stockholm) och utomlands i bl.a Frankrike och England där jag har hittat två av mina femton :D


Dessutom har jag uppdaterat min mapp "Portfolio" med lite bilder för den som är intresserad. Det blir mycket färg, kontrast och energi i dessa bilder. Hope you like it, I do! :)

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 19:43

Blev ingen matlagning idag eftersom att vi hade köttfärs kvar efter att vi åt tacos. Så det blev tacos idag igen för att bli av med alla rester! :) Hur som helst riktigt gott! Nu blir det Tv-tittande och bara chilla framför tv:n! :) Tänker inte plugga idag utan gör det i morgon i skolan på min tretimmars håltimma istället för att åka hem. Kan lika gärna göra nytta där!

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 19:14

Precis städat klart nu i alla rum förutom vardagsrumet! Johan är hemma nu så jag tar det i morgon efter skolan när jag slutar! Ska värma på lite käk nu och sen chilla framför tv:n. Plugga lite ska jag också göra så jag klarar av mina prov i veckan! Jag vill fotografera också men det har verkligen inte funnits någon tid alls! Måste försöka ta tag i det i helgen vill fota, fota, fota!

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 18:29

Johan är skeptisk till min ide! Fan :( Nu ska jag diska istället! :(

Av Lisa Ullström - 10 november 2008 17:42

Shit, vad jag städar! Är varm som fan! Är helt klar med badrum, sovrum och hall. Dammsugit köket men ska diska nu. Ska skynda mig lite nu så jag kan damma vardagsrummet och sen dammsuga det. Efter det är det klart och då ska jag laga mat. Johan kommer snart hem och då får han antingen hjälpa mig eller sitta stilla tills jag är klar, haha !:)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards