Alla inlägg den 3 november 2008

Av Lisa Ullström - 3 november 2008 21:01

För skönt! Nu har jag äntligen lugnat ner mig. Stressat som en idiot sen jag kom hem men nu sitter jag äntligen ner och chillar lite. Det kommer tyvärr inte bli någon längre stund för nu ska vi greja med fiskarna ner i aquariet, laga mat, diska, städa och plocka lite! Men det är skönt ändå att ha det rent och fint hemma så vi kan umgås och ta det lugnt ikväll!


Föresten så kollade jag ju på "Mirrors" igår. Fy fan vilken äcklig film! Johan sov genom hela så jag höll på att skita ner mig men men jag klarade mig vågar bara knappt kolla mig själv i spegeln längre!

Av Lisa Ullström - 3 november 2008 20:49

Johan skjutsade mig till skolan imorse och vi haffade frukost på Mc donalds för vi båda var så jävla hungriga och hade ingen frukost hemma :( När vi ätit klart droppade Johan av mig i skolan där jag mötte upp min älskade vän Jonna. Hon följde med mig till syon eftersom att jag hade möte med henne IGEN! Det gick riktigt bra och sen blev det mest chill fram tills min lektion började. Matematik. Kort lektion och när jag slutade plockade Johan upp mig och vi åkte mot Lager 157 och kollade lite. Johan köpte två tjocktröjor, en svart och en grå och sen ett par skitsnygga kalsonger! Själv köpte jag bara ett par trosor men sjukt snygga var dom! När vi var klara där åkte vi och tankade och sedan skulle vi åka till Willys och sen hem men i stället åkte vi till Marieberg och kollade lite. HIttade inga kläder förvånansvärt nog men köpte en till shablon till köket som jag nu har satt upp och det blev så jävla snyggt. Vi köpte ett aquarium, fiskar, fiskmat, underlakan, en jävla massa mat på Willys, dekoration till aquariet o.s.v o.s.v Blev en hel del idag och det var det riktigt värt! Nu håller vi iallafall på att fixa fiskarnas nya hem och det ser riktigt fint ut! Direkt när vi är klar med detta blir det matlagning. Kycklingfile idag med ris och sås! Dessutom blir det självklart vitlök också men nu måste vi hjälpas åt så vi får i oss käk någon gång! :) Hej så länge!

Av Lisa Ullström - 3 november 2008 10:50

Nyvaken, utvilad och relativt pigg! Ska snart få skjuts av Johan till skolan, prata med syon, ha en lektion i Matematik och sen ska Johan plocka upp mig igen! För skönt med korta dagar måste jag säga! Underbar dag igår! Efter altt mys hemma hos oss drog ju grabbarna iväg till Lek och bus medans jag och Maja väntade på Sari här hemma. När Sari kom tog vi det lugnt ett tag och sen åkte vi till IKEA. Hon hittade en hel del men för mig blev det bara en prissänkt ljusstake! Hur som helst mycket trevligt, vi åkte till Lek och bus, plockade upp ungarna och sen drog vi till Arboga. På kvällen blev det tv-tittade, chilla och mysa i soffan, åt kinamat och sen bastade grabbarna medans vi andra kollade på Ensam mamma söker! :D Bilder kommer!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards