Alla inlägg den 14 november 2008

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 18:42

Nu ska jag gå till Ellen! :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 18:11

Sitter och tar ett glas vin. Det blir det enda för mig ikväll eftersom att jag ska jobba till skillnad från vissa andra ;) Nu är det bara mascaran, strumbyxorna, skorna, tröja, jacka och lite sånt som ska på och sen är jag klar för att dra till Ellens place! :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 16:46

Tog en riktigt lång dusch, rakade benen så dom blev lena som en liten bebisrumpa och nu har jag smörjt in mig med body butter. Man blir så jävla len av det alltså! Sjukt! Hur som helst så börjar klockan bli mycket så nu ska jag sminka mig och fixa resten :) Det blir klänning för min del ikväll tror jag! Haha, första gången på flera månader :) Måste ju använda min oanvända från England någon gång så idag blir bra :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 16:04

En bild innan jag hoppar in i duschen :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 15:56

I morgon ska jag upp vid 11.00-12.00 någon gång. Vigdis hämtar mig klockan 13.00 och vi ska då åka till Galleri Z i Odensbacken. Pappa har vernisage och det är troligtvis tavlor som jag aldrig sett eftersom att han är så hemlighetsfull jämt :) Men det ska bli roligt och trevligt. Min familj känner dom som äger galleriet och det ska bli riktigt trevligt att träffa dom igen. Som det verkar nu så blir det inge vidare väder i morgon så plåtningen med Ida får bli en annan dag men! Det finna alltid en massa andra fina motiv om man bara tar sig lite tid! Haha, fan det där rimmade ju! Hur som helst, nu blir det duschen :) /L!

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 15:40

Tjejerna har varit här nu och det blev ett par baggy Jeans för Evelinas del. Nu ska jag chilla en halvtimma och sen hoppa in i duschen och fixa mig :) Skön dag!

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 15:05

Jag hoppas inte ni tycker att bloggen medfört dyster stämning nu bara för att jag lägger upp svart, vita bilder. Jag älskar färger och har oftast så färgglada bilder som möjligt på min blogg men jag älskar svart vitt också och nu har jag fått ett litet infall så det mesta blir svartvitt just nu men det gör väl inget? :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards