Alla inlägg den 14 november 2008

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 15:02

En fråga som precis dykt upp är om jag tar mina bilder själv och det gör jag såklart om det inte är jag som är motivet förståss för då är det antingen någon annan eller helt enkelt självutlösare. Borde kanske skriva vem som tagit bilder för att vara lite tydligare :) Kul att ni börjat ställa frågor :) Och till dig som skrev frågan, tack för tipset du gav :)


För övrigt så chillar jag och lyssnar på sköna Poker Face med Lady Gaga. Väntar på Evelina och hennes kompis ska komma hit och testa jeansen. Dom borde komma vilken sekund som helst nu!

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 14:34

Nu har jag legat framför tvn med täcken och kuddar och bara vilat. Är lite trött faktiskt så tror jag ska lägga mig och vila tills Evelina kommer hit! Lika bra så jag är pigg sen när jag ska vara med tjejerna och dessutom jobba i kväll :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 12:52

Gick upp sent imorse, gick till bussen och åkte till skolan! Vi fick 40 minuters eget arbete första delen av Naturkunskap B lektionen vilket var jättebra för då kan man reflektera över tidigare lektioner, kolla igenom anteckningar och kolla så att man svarat på alla instuderingsfrågor och dessutom fråga läraren om allt man behöver hjälp med :) Den sista kvarten planterade vi bakterier. Jag och Bello var i en grupp och nästa vecka ska vi se hur det ser ut. Fy fan alltså, det kommer vara jävligt äckligt!

Efter skolan tog jag bussen mot stan och hoppade av vid polishuset och gick till Lucullus där jag mötte Ismail och Shiven. Vi tog en fika inne på Lucullus och snackade lite. Har inte träffat Ismail på väldigt många månader så det var roligt att se honom igen. Har lyckats fått honom att följa med mig och Jonna ut nästa vecka också! Perfekt! Men nu ska jag sova ett par timmar så jag orkar med denna långa helg! Lägger upp en bild på Ismail och en annan bild som jag tog idag med min kusins Nikon D80 som jag lånar av honom för tillfället bara för att testa den :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 09:04

God morgon! Det var helt dött på Harrys igår, folket kom efter tolv och det var ändå inte lika mycket som vanligt. Jag fick till slut ihop mina bilder och kunde åka hem. Tror att jag var hemma vid ett eller något. La mig i sängen och läste lite och sen deckade jag. Hade så jävla ont i bröstet igår så jag ville bara somna fort!


Nu är jag iallafall vaken och ska till bussen om tjugo minuter. En lektion idag bara och när den slutar ska jag åka hem, vila en, två timmar och sen städa och plocka tills Evelina kommer och kollar på jeansen! Men nu måste jag fixa lite innan jag ska gå till bussen! :) Hörs senare!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards