Alla inlägg den 13 november 2008

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 22:20

Nu ska jag dra till jobbet, hoppas det går snabbt! Vill hem och sova!

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 21:44

Alltså jag blir så lack! Fuck! En Adidaströja jag har velat ha väldigt länge låg på Tradera.com tills precis nu! För 75 spänn! Åh, hade jag gett 100 spänn sista minuter hade den varit min men mitt jävla konto på Tradera funkade inte! Fan :(

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 21:06

Jag tänker inte sätta i löshår idag och inte sminka mig nåt speciellt heller. Slänger bara på lite över det jag har. Drar på mig baggy kläder och drar till jobbet. Tror att det kommer vara en del folk idag så jag drar dit vid elva, hoppas att det går fort så att jag får komma hem och sova i tid! I morgon ska jag lägga upp bilderna från idag också så att allt är klart innan helgen. Är så skönt att slippa tänka på sånt hela tiden! Men nu borde jag kanske väcka Johan :)

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 20:31

Torsdag idag och jag ska jobba på Harrys och sen blir det fullt upp hela helgen men det är lika bra det! Då känns helgen liksom längre. Detta är alltså hur det kommer se ut på ett ungefär:


  • Fredag: Skola (Naturkunskap B) mellan 10.00 och 11.00 Efter skolan ska jag åka hem, vila, städa och plocka tills Evelina kommer över och kollar på jeans. När hon har åkt ska jag fixa mig och klockan 19.00 ska jag träffa tjejerna och äta på Pacos. Vet knappt vilka vi blir men trevligt lär det garanterat bli!
  • Lördag: Ska troligtvis plåta Ida om vädret blir fint som jag har hört och om det passar för oss båda. Johan ska troligtvis till Fellingsbro så vi behöver inte anpassa oss efter varandra vilket är bra! Ska jobba på Satin och Björnis på kvällen mellan 22.00 och 02.00
  • Söndag: Ska verkligen sova ut! På kvällen blir det äta på Hellas och troligtvis ta en kall Cider eller nåt och sen blir det Bio efteråt! Myssöndag! Väl hemma blir det nog decka direkt, skola på Måndag igen!
Av Lisa Ullström - 13 november 2008 20:07

Torn apart now, I cannot have this combination. Confusion, of your related, torn apart now. These are the choices we made, Do I follow or walk away?

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 19:36

Älsklingen har deckat i soffan, han snarkar riktigt mkt. Jag ska nog fixa käk till honom fast han inte är hungrig annars kommer han inte få i sig någon mat alls idag! :) Jag börjar bli lite hungrig jag med faktiskt. Ett glas vin, mat och sen jobbet!

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 18:03

Jag kan knappt minnas när jag fotograferade senast och det inte var på jobbet. Jag behöver komma ut och få ta kort. Alltså det är ett stort behov jag har. Men senaste tiden har skolan, jobbet och kylan satt sig emot mig och det har gjort att det inte har blivit av. Mycket snart kommer det bli en plåtning med en tjejkompis och hennes väninna men vi vet inte när än. Nu på Lördag hoppas jag att den planerade plåtningen blir av. Vädret ska vara guld och det vill jag inte ska gå till spillo så håll tummarna för att det blir av!


En annan sak som jag verkligen skulle behöva just nu är att åka bort. Jag behöver få komma bort någonstans men bara bort! Kan någon fixa det till mig kanske.

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 17:48

Nyvaken. Sov en och en halv, två timmar. När jag vaknade hade jag en massa missade samtal och sms. Evelina hade smsat men jag hade inte vaknat så hon åkte hem. Men hon kommer hit i morgon i stället och då får jag se till att hålla mig vaken! Jag vill ha helg nu, för det ska tydligen bli strålande väder.


På Lördag kan det bli en plåtning! Jag hoppas och håller tummarna för jag skulle behöva få komma ut och plåta!

Johan kommer hem snart, då blir det väl laga mat och bara chilla fram tills jobbet! Jag är trött!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards