Alla inlägg den 13 november 2008

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 14:06

Åkte inte hem på håltimman idag. Det var onödigt att sitta där i flera timmar kan jag säga! Jag har skitsvårt för Matte och provet gick inge bra så för att slippa tänka på det ska jag decka i soffan tills Evelina kommer och testar jeansen! Shu!

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 12:25

Suttit här i snart fyra timmar. Borde ha åkt hem på håltimman och gjort lite nytta. Efter provet ska jag åka raka vägen hem och städa! Bombade lägenheten imorse när jag inte hittade kläder! Och ändå blev det bara ett vanligt svart linne, mysbrallor och adidaströja. Jag är en katastrof men jag ska ordna det när jag kommer hem! Ska försöka hinna vila innan Evelina kommer och kollar på Jeans också! Hej så länge!

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 10:25

Vad fan! Håltimma, satt vid datan och grejade med bloggen. Uppdaterade och tog bort en massa bilder för att få plats med nya och så ringer brandlarmet. Tjuter och blinkar i hela skolan. Så den senaste tiden har jag och resten av skolans elever stått ute på gården i skolan och väntat på att få gå in igen. Är tillbaka nu och om tjugo minuter ska jag käka med Amanda. För seg dag. Håltimma fett jävla länge så jag ska mest chilla och kolla igenom matten en sista gång! Wish me luck, cold day!

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 07:15

Idag blev det nya rosa Adidaströjan. Fan, alltså jag älskar den! Nu ska jag slänga i mig frukost, packa ihop böckerna och dra till skolan. Hörs senare!

Ny!

Av Lisa Ullström - 13 november 2008 06:07

Nyduschad och nyvaken! Ska sminka mig nu faktiskt. Är alltid så sunkig i skolan så idag har jag bara lust att sminka mig lite! Blir säkert mysbrallor iallafall haha. Bästa livet! Idag kanske jag får lite pengar, om tjejen gillar jeansen hon ska testa! Borde få lön vilken dag som helst också! :D

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards