Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 23:36

Nu drar jag till jobbet, finally! En enda lektion i morgon så jag är kind of happy! Peace!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 21:55

Jag har insett att alla sketna dagar man går igenom, alla gånger man mår dåligt, gråter, är ledsen förbannad or whateva inte spelar så stor roll för man uppskattar det roliga så mycket mer. Hur roligt skulle det vara med sommar om det alltid var sommar liksom! Nej, efter en lång och kall vinter uppskattar man sommaren med alla dess händelser desto mer! Nu mina kära läsare ska jag ta en dusch, fixa mig och röra mig mot jobbet! :)

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 21:32

Old picture!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 21:18

Dagen började sämst. Riktigt jävla dålig. Blev på eftermiddagen bättre men sen igen riktigt dålig. Efter ett par timmar blev det riktigt jävla bra igen men nu är det sämst igen. Faan! Har iallafall ätit en kebabtallrik nu och skulle ju fota men det blev inte som jag hade tänkt mig! Desperate housewives nu igen efter pausen! Shutt!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 19:30

Nu ska röra oss för att uträtta våra små ärenden. Håll tummarna nu för att det ser ut som jag tänker mig det där borta för i så fall dyker det självklart upp bilder! Men det visar sig :) Cya!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 18:36

Ja, det är exakt vad jag har fått! Om en halvtimma ska jag och Johan åka till Venspåret, jag ska fota lite (om jag ser nåt i mörkret). Efter det ska vi till Ica och handla hem lite smågrejer och sen ska vi till Diana och ta med oss kebab hem. Pallar inte fixa käk idag och när vi har kommit hem, chillat, jag har fått sett Desperate houswives och så, så blir det duschen och sen jobba :)

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 18:27

Ja, jag hade verkligen tänkt göra det idag. Ville åka till Venaspåret och fota men Johan kom hem så sent när det var kolsvart ute och så fick jag samtal, nu ska jag duscha och vi båda är hungriga så det blir nog inget med det idag. Ska ju jobba ikväll också MEN det är ju en dag i morgon också så då ska jag fan pallra mitt arsel dit och fota lite. För första gången på länge så önskar jag faktiskt att det blir regn i morgon och vissa av er kan nog lista ut varför :)

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 18:17

Min chef ringde precis. En av dom, haha. Jag har ju några :) Hur som helst, så kommer jag få lön för två månader den här månaden, vilken inte är fel. Mer pengar helt enkelt och jag är ledig på Lördag, vilket är helt perfekt eftersom att jag ska göra en sak där på kvällen, berättar om det sen. Dessutom som grädden på moset så blir det kryssning för hela gänget den 30 November. Jag vet varken, hur eller vart vi ska men det skiter jag i för jag känner på mig att det kommer bli sjukt jävla roligt! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards