Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 15:59

Det är November och vi har ett halvår med kyla, snö, slask och varma kläder framför oss. Jag gillar det inte och just nu regnar det bara tjugofyrasju! Värdelöst! Var i skolan, tiden gick sjukt fort vilket var skönt! Har varit hemma i ett par timmar nu faktiskt utan att blogga en enda gång! Grejar mest med bilder, kolla lite smått på Tv och väntar på att Johan ska komma hem. Blir myskväll fram tills jag ska till jobbet och det blir defenitivt inte utgång i kväll. Behöver vila, plugga och få mina åtta timmars sömn någon gång iallafall :)

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 11:14

Sitter hemma, håltimma. Ska om en liten stund gå till bussen. Sovit en timma nu och fy fan vad skönt det var. Efterlängtad sömn kan jag lova. Ska försöka vila igen när jag kommer hem också. Behöver inte städa nåt speciellt idag och har bestämt mig för att inte gå ut ikväll. Är inte värt det med tanke på skola tidigt i morgon bitti och allt. Behöver all sömn jag kan få när jag jobbar sena nätter. Ska iallafall till skolan, börjar tolv med spanska, slutar den lektionen klockan ett och då direkt efter börjar naturkunskapen också. Snabba ryck, nu måste jag röra mig mot bussen, ska försöka hinna äta frukost också. Hann inte det förut! Kram!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 07:14

Nu måste jag kila till bussen och mattelektionen :/

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 07:00

Grymt tråkigt att hösten försvann så fort. Älskar färgerna på löven och allt men men får väl vänta tills nästa år då!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 06:49

Fet, jävla bildbrist! Måste göra någonting åt det mycket snart men nu frukost och Vakna med The voice!

Av Lisa Ullström - 18 november 2008 06:12

God morgon. Jag är så himla trött, skulle verkligen ha lagt mig tidigare igår kväll. Alltid samma sak, fastnar framför tvn, datan or whatever och så blir det senare än planerat men men sånt är livet. Åker nog hem och vilar på håltimman sen i en timma eller nåt iallafall. Vet inte hur det blir i kväll men just nu känner jag inte alls för att gå ut. Jobba ska jag men pallar nog inte utgång faktiskt. Men men, jag ska inte säga för mycket än. Mycket hinner hända fram tills kvällen. Nu ska jag äta lite frukost, plocka ihop böcker och fixa lite!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards