Alla inlägg den 22 november 2008

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 19:15

Så nu ska Johan skjutsa mig till Adolfsberg i stället för bussen för jag är redan sen! Brottom nu! :)

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 18:31

Nu har jag lockat heeela mitt hår! Det tog tid men nu är jag klar! Ska bestämma mig för vad jag ska ha på mig och sen ska jag ta bussen till Adolfsberg och Shads fest! Vi höres senare eller i morgon med bilder :)

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 16:30

Stress, stress! Nu har jag lockat ALLT löshår och ska hoppa in i duschen, sminka mig, fixa mig och göra mig klar för i kväll! Det blir god dricka ikväll kan jag säga! Bara massa blandade cidersmaker och så. Jag är så taggad men nu är det brottom! Har bara ett par timmar på mig! Cyyya!

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 13:51

Jag är så stressad så jag kunde inte sova men nu har jag ätit, kommer alltså bli trött så jag ska sova NU! Jag måste verkligen annars blir det en riktigt jobbig kväll och morgondagen också! Natti :)

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 13:22

Jag pallar inte locka håret! Det tar alldeles för lång tid men jag ska vila en stund nu för jag är helt slut! Ska försöka sova en timma, vakna äta frukost och sen chilla innan jag gör mig iordning. Ska vara hos Shad klockan sju så lika bra att vila så man är pigg! Hörs later!

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 13:07

Jedi Mind Tricks - A History Of Violence! Dom blir bara bättre!

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 13:02

Okey, jag vet att mitt morgonhumör inte är vidare bra men det är för att jag är jävligt trött. När man då trycker på knappar som jag är jävligt lättretlig på så blir jag arg jävligt fort. Min stubin är jävligt kort, speciellt ännu mer nu när jag är trött. Och när folk är medvetna om det så får dom fan skylla sig själva om jag flippar! Just nu är jag så jävla arg och ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men vem bryr sig?

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 12:33

Jag är så jävla hungrig. Har börjat städa nu och det är så jävla tråkigt. Jag vill ha pappas mat. Vart är han när jag behöver honom liksom! Fan, pallar inte ens göra frukost. Vill ha riktig mat! Sämst :(

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards