Alla inlägg den 12 november 2008

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 22:01

Japp, slut på den här dagen nu och jag ska lägga mig och sova. Skola i morgon (tidigt) vill vara pigg. Natti!

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 21:07

Pluggar Matematik och kikar då och då på Efterlyst! Längtar till helgen, vill inte tänka på prov, plugg och sånt. Efter provet i morgon är det i och för sig lugnt ett tag men vill njuta av dagarna och spendera dom med vänner liksom! Jajja, det går nog bättre om jag pluggar nu så det går bra på provet i morgon för då slipper jag tänka så mkt på det i helgen!

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 19:41

Tack till Lara som skrev att jag var grym! :D


Varit på Willys nu och handlat med Johan. Vi ska laga lite lätt och snabbt käk. Korv och pasta får det bli! På en gång! :D

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 17:57

I morgon ska jag till skolan. Kolla på film på spanskan och sen på Matematiken har vi prov! När jag slutar ska jag åka raka vägen hem, en tjej som heter Evelina ska komma förbi och kolla på jeans och på kvällen ska jag jobba på Harrys. Ska också någon gång under dagen träffa Emil och lämna hans kläder och hämta mina. Har saknat basketlinnet och en av mina Adidaströjor som han har riktigt mycket. Morgondagen kommer nog bli lång. Ska försöka hinna vila innan jobbet! :)

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 17:51

Nu har jag jobbat i timmar. Känns så skönt att vara klar! En sak mindre att ha på axlarna föll av liksom! När Johan kommer hem ska jag få honom att åka med mig till Willys för vi behöver verligen mat hit hem så han bangar nog inte! Blir endast plugg, matlagning och lugnt hemma sen kan jag säga men nu ska jag städa fram tills han kommer hem :)

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 17:22

En tjej kontaktade mig angående jeansen och jag kanske kan få iväg iallafall två av dom. Det är ju en början. Saken är att det är jättefina jeans och vissa knappt använda som bara ligger och det är mycket pengar så jag kan liksom köpa annat för dom pengarna plus att det blir mer plats :)

För övrigt så jobbar jag just nu med att lägga in vimmelbilder! Ska när jag är klar och Johan kommer äta laga mat och äta. Vad det blir vet ej faan men ska hur som helst plugga sen också. Ifall att det är något bra på Tv så blir det chilla en stund innan läggdags med det visar sig :) Provet i Naturkunsapen gick iallafall jättebra och det kommer nog få mig att vara på bra humör resten av dagen. Förhoppningsvis ;)

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 15:43

Provet i Natukunskap B gick skitbra (omprov) och jag är faktiskt nöjd med min insatts! Nu har jag lite att fixa och om ni är intressrade av jeansen och skriv en kommentar! :)

Av Lisa Ullström - 12 november 2008 13:50

Nu blir det bussen till skolan och skriva prov sen hem. Och när jag kommer hem hoppas jag att någon är intresserad av dom :) Vore så skönt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards